99vinnie99 Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Hallo, k heb San andreas, hij doet het gewoon. Maar ik heb SAMI gedownload, en een pocketbike erin gezet Maar als ik dan SA opstart loopt ie bij het laden vast :S Wat nu? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Hallo,k heb San andreas, hij doet het gewoon. Maar ik heb SAMI gedownload, en een pocketbike erin gezet Maar als ik dan SA opstart loopt ie bij het laden vast :S Wat nu? Dan heb je dus de verkeerde versie, je moet ervoor zorgen dat je V1 hebt en jij hebt waarschijnlijk V2. Je hebt namelijk de V1 bestanden nodig om met de savegame te kunnen spelen. In ieder geval, zoals je ziet heb ik de 'V1 Files' in mijn bijlagen gedaan. Deze bestaan uit de 'Main.scm' en 'script.img' van V1. Na het downloaden moet je de bestanden even uitpakken, met bijvoorbeeld WinRar. Vervolgens plak je deze bestanden in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Let op; je gaat bestanden overschrijden dus je moet wel back-up's maken van je originele bestanden, mocht het fout gaan! V1 Files: Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 -.-' Ik heb hem verwijdert, wil hem opnieuw starten staat er nog steeds dat ik hem kan spelen, maar als ik dat doe pakt ie hem niet en ik kan hem ook niet verwijderen?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 -.-'Ik heb hem verwijdert, wil hem opnieuw starten staat er nog steeds dat ik hem kan spelen, maar als ik dat doe pakt ie hem niet en ik kan hem ook niet verwijderen?? Hoe bedoel je? Wat heb je nu precies verwijderd? Het enige wat je moet doen is de V1 bestanden in de volgende map zetten: ../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' En dat is het. Als het goed is zal je spel dan op V1 lopen en kun je dus met mods spelen. Je hoeft dus niets te verwijderen.. Mocht je dat al wel gedaan hebben installeer het spel even opnieuw en vervang dan de bestanden. Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Ik heb gewoon heel san andreas verwijdert, omdat ik hem ff opneiuw ging installeren , maar als ik de CD erin doet staat er nog steeds: Play GTa Sa en uninstall enzo. maar als ik dan play doe, pakt ie hem niet, en uninstall ook niet? Kan er dus niks mee? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Ik heb gewoon heel san andreas verwijdert, omdat ik hem ff opneiuw ging installeren , maar als ik de CD erin doet staat er nog steeds: Play GTa Sa en uninstall enzo. maar als ik dan play doe, pakt ie hem niet, en uninstall ook niet?Kan er dus niks mee? Hoe verwijder je hem dan? Probeer het in eerste instantie eens via 'Start > alle progamma's > Rockstar games > GTA San Andreas > uninstall'. Als dat niet wil kun je he proberen via: 'Start > configuratiescherm > software.' Als dat ook niet wil kan je hem proberenhandmatig te verwijderen dat wil dus zeggen de map van 'GTA San Andreas' deleten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.