99vinnie99 Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Hallo, Ik heb GTA SA ff van me com afgegooit hij leip vast enzo. Ik wou hem denet weer installeren maar er staat nog steeds dat ik hem kan spelen en uninstalleren? Al klik ik op spelen doet ie het niet, hij reageert gewoon niet, en als ik op uninstall klik geeft ie een fout dat er iets niet is gevonden? Kan iemand mij helpen? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Ga eens naar Start - Confugiratiescherm - Software, en kijk of San Andreas erbij staat. Zo ja, verwijder hem en installeer het spel opnieuw. Reageren
spoeky Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Meestal moet je hem bij Start-------> Configuratie scherm-----> Software verwijderen. Misschien dat ie daar nog staat. Zoek in de software lijst Gta San Andreas op. Klik daarna op verwijderen. Hij is nu verwijderd. Maar je user file map in mijn documenten blijft wel gewoon staan. Misschien is dit het probleem. Edit: te laat Bewerkt: 19 maart 2007 door spoeky Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Daar staat hij wel maar als ik klik op verwijder krijg ik hetzelfde als bij de uninstall bij de cd? Reageren
spoeky Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Als het goed is krijg je dan te zien Uninstall Gta San Andreas. Er gaat zo'n balkje vol lopen. Laat dit gewoon zijn gang gaan. En uiteindelijk krijg je Unistall completed. Daarna kan je San Andreas weer opnieuw installeren. Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Dat gaat niet omdat ie een fout geeft, hij kan de opgegeven module niet vinden ofzo Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Daar staat hij wel maar als ik klik op verwijder krijg ik hetzelfde als bij de uninstall bij de cd? Je spel kan op twee manieren worden verwijdert. Door de uninstal van het spel zelf, of via Software. Deze tweede manier is de beste. Hiermee verwijder je alle bestanden van San Andreas die op je pc staan geinstalleerd, behalve de bestandjes die niet op de dvd staan, zoals de Savegames en optionchanges. Als ook software een fout aangeeft zal dit betekenen dat San Andreas onvolledig is geïnstalleerd. Oftewel zit het spel op jou pc niet meer volledig in elkaar. Misschien kun je de "fout" die word aangegeven eens posten. Of een screen maakt het natuurlijk nog gemakkelijker. Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Nou hier is een screen: Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Zoals je kunt zien staat er geen logo van san andreas maar een computer-logo. Dit betekend dat hij san andreas, zoals ik hierboven al zij, niet kan vinden. Het spel staat dus niet compleet op de computer. Dit kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld door teveel mods in de game te zetten. Ik heb dit probleem helaas ook gehad. En ik ben er erg slecht af gekomen, door de pc opnieuw te installeren. Maar misschien weet iemand een andere manier. Bewerkt: 19 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Volgens dat bericht zit de fout in Ctor.dll . Misschien moet je dat eens vervangen. Ik zou hem wel voor je willen uploaden, maar helaas is op deze computer GTA: San Andreas niet geïnstalleerd. Je kan wel bestanden aanvragen in het Aanvraag topic voor bestanden van GTA. Je kan alles aanvragen, behalve: gta3.img, omdat die gewoon te groot is om up te loaden, en gta_sa.exe, omdat dat onder warez valt. Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Kan ik hem niet gewoon via een manier verwijderen? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Software is de beste manier om een programma of bestand te verwijderen. Dus ik denk niet dat in dit geval verwijderen mogenlijk is. Wel kun je zoals Big Boss hierboven al zij het CTor.dll bestandje aanvragen in het Bestanden Aavraag Topic. Bewerkt: 19 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 ik heb juist hetzelfde probleem ik weet echt niet wat ik ermee moet doen Reageren
Bassiej Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Daar staat hij wel maar als ik klik op verwijder krijg ik hetzelfde als bij de uninstall bij de cd? Je spel kan op twee manieren worden verwijdert. Door de uninstal van het spel zelf, of via Software. Deze tweede manier is de beste. Hiermee verwijder je alle bestanden van San Andreas die op je pc staan geinstalleerd, behalve de bestandjes die niet op de dvd staan, zoals de Savegames en optionchanges. Ik kan je misschien wel helpen maar eerst wil ik even reageren op de reply van Pennywise-The-Clown. Je noemt twee manieren en zegt dat er één 'beter' is dat de andere. Dit is niet waar, het is namelijk precies hetzelfde. De methode via software activeert als het ware de uninstall van het spel zelf waardoor er praktisch geen verschil in zit. Nu zal ik je met je probleem proberen te helpen. Het is dus mogelijk dat je het spel op een 'verkeerde' manier eraf hebt gegooid, niet via een uninstall. In dit geval zal in het register van je computer het spel nog aanwezig zijn en zodra je de DVD in je computer doet zal hij 'denken' dat het spel al geinstalleerd is. Wat je kunt doen is om de bestanden van San Andreas te verwijderen uit het register. Dis brengt echter wel wat risico's met zich mee. Als je de verkeerde bestanden verwijderd dan zal er iets mis kunnen gaan met je computer waardoor er meer programma's niet meer correct kunnen functioneren. Mijn tip is om dit niet zelf te doen als je niet zoveel verstand hebt van computers. Wat ik je nu ga uitleggen is volledig op eigen risico en ik raad je het af om het te doen als je niet goed weet wat je doet. Ga naar Start > Uitvoeren typ 'regedit'. Je zal nu in het register van je computer komen. Hier moet je nooit zomaar iets uit verwijderen, dit kan fatale gevolgen hebben. Schuif het balkje aan de linker kant helemaal omhoog en selecteer 'Deze Computer'. Ga nu naar Bewerken > Zoeken (CTRL +F) en typ in bij de zoekciteria 'Andreas'. Er wordt nu in het register naar bestanden gezocht waar 'Andreas' in voor komt. Als je computer aangeeft dat hij iets gevonden heeft staat aan de rechter kant het gevonden bestand geselecteerd. Bekijk de gegevens ervan, als dit met GTA San Andreas te maken heeft kun je het gerust verwijderen. Als je het niet zeker weet moet je het niet verwijderen. Daarna ga je weer naar Bestand > Volgende Zoeken (F3) en doe je hetzelfde als bovenstaant totdat je gehele register is doorzocht. Als het goed is zal GTA: San Andreas dan niet meer in de lijst bij 'Software' voorkomen en kun je hem weer installeren. Veel succes gewenst! Reageren
jurgen1 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 ik heb dat probleem ook wel is met andere games ik kijk altijd in de map c:\ en dan program files en daar zal waarschijnlijk ook nog iets staan van gta sanandreas of rockstar north als dat er staat probeer dat mapje dan te verwijderen ik weet niet precies wat er gebeurt dus op eigen risico succsess Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.