Curtis Jackson Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 hallo beste collega's, Ik speel nu een spel dat Diablo2 heet ben nu bijna lvl 90 en ik vraag me af of iemand hier op het GTAforum het ook speelt. Zal best chil zijn als we elkaar tegen komen Reageren
sevaboy Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Is Diablo een site om te spelen of een game?? Want als het een site is dan zie je me daar voortaan ook op. Ps: om habbo af te kicken, voorschrift van me moeder!) Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Is Diablo een site om te spelen of een game??Want als het een site is dan zie je me daar voortaan ook op. Ps: om habbo af te kicken, voorschrift van me moeder!) nee het is gwoon een spel om te spelen.... [gwoon een game dat je moet kopen ] Heb het wel gespeeld maar nu niet meer btw en lvl 90 is behoorlijk ziek... hoelang ben je daar meebezig geweest?! Bewerkt: 30 maart 2007 door Plantebak Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik heb 4 karakters...lvl 88 Paladin....lvl 72 Sorceress....en dan nog Necromancer lvl 45.... Gewoon begonnen de dag dat het spel uitkwam en sindsdien af en toe is spelen om te relaxen...enigste niet 3D spel dat ik niet beu geraak...en op internet is het oortjes verzamelen gewoonweg heerlijk Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Weeew... lang niet gekeken in dit topic maar goed. Ben er ongeveer half jaar mee bezig geweest, maar heb ook vaak Halo en Habbo gespeeld Het is een spel van Blizzard, makers van onder andere World of Warcraft, wat ik ook nog vaak speel Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 hallo beste collega's,Ik speel nu een spel dat Diablo2 heet ben nu bijna lvl 90 en ik vraag me af of iemand hier op het GTAforum het ook speelt. Zal best chil zijn als we elkaar tegen komen Ik heb het spel wel maar speel het niet Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) goededag er zijn hier heel wat mensen met meer verstand van pcs software en hardware dan ik ok hier is mijn probleem ik deedt vanmiddag een koptelefoontje in me front mick vanwege het overlast voor een ander en toen ik em inplugte deedt allleen links het dus hoorde ik alleen muziek dagt bijmzelf zal wel goed zijn want et is tog een prul ding van nix / en uren later zit ik weer voor diablo en hoor alleen nog maar de muziek en geen geluid door de speakers en dagt what the ...ck nouw ja instellingen beken maar alle 6 boxen werken goed testen werk allemaal pc geryset werkt allemaal niet dus wat kan ik doen omn me geluidsefecten terug te krijgen ?? ik vrees zelf opmieuw instaleren maar dan gaat die lopen zeiken over de cd key met multyplay vrees ik zoals eerder ik hoor et wel groeten p.zaal Bewerkt: 31 januari 2009 door P.ZAAL Reageren
IV trailer Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Instellingen van geluid in het spel zelf bekeken? SFX of hoe je dat noemt aan? Veel spellen hebben soundtrack/muziek en spelgeluid/omgeefingsgeluid/effecten apart ingesteld. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Instellingen van geluid in het spel zelf bekeken? SFX of hoe je dat noemt aan? Veel spellen hebben soundtrack/muziek en spelgeluid/omgeefingsgeluid/effecten apart ingesteld. ja heb ik ook al gedaan en een aantal opties staan uitgeschakeld na die afure met de koptelefoon en kan ze niet meer aanzetten en ook niet aanklikken Bewerkt: 1 februari 2009 door P.ZAAL Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 vista zit me al in me strot ik ben nu alleproblemen meer dan zat binnekort weer xp vista weg ermee (dat betekendt dus tophick gesloten en problemen over Reageren
Hayte Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 vista zit me al in me strot ik ben nu alleproblemen meer dan zat binnekort weer xp vista weg ermee (dat betekendt dus tophick gesloten en problemen over Ik vrees dat een game gerelateerd probleem niet zomaar weg zal gaan met XP Google het even Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 vista zit me al in me strot ik ben nu alleproblemen meer dan zat binnekort weer xp vista weg ermee (dat betekendt dus tophick gesloten en problemen over Ik vrees dat een game gerelateerd probleem niet zomaar weg zal gaan met XP Google het even Ik heb ook vista , en ij mij werkt al het geluid nog , dus , het zal niet aan Vista liggen . Reageren
ole23 Geplaatst: 12 februari 2015 Rapport Geplaatst: 12 februari 2015 Hallo, Ik heb vandaag Diablo 2 gekocht voor de PC.ik had het geïnstalleerd maar toen ik het ging spelen had het allemaal rare kleuren en ziet het er niet uit hoe het normaal uit ziet. Weet misschien jullie hoe ik dit probleem oplos want zo is het niet leuk spelen. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 12 februari 2015 Rapport Geplaatst: 12 februari 2015 Als ik het mij goed herinner kun je dit oplossen door Diablo met 256 kleuren te starten. Dit doe je door te rechtsklikken op het icoontje, en bij het tabje 'Compabiliteit' de 256-kleurenoptie aan te vinken. Reageren
ole23 Geplaatst: 12 februari 2015 Rapport Geplaatst: 12 februari 2015 Bedankt het is gelukt.ik had eerst geprobeerd om het op mijn PC te installeren met Windows 8.1 maar toen had ik het maar op mijn laptop gezet met Windows 7.en nu ziet het er wel normaal uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.