.Antonio Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 M'n andere battle is al afgelopen. Ik heb Slimm een pb gestuurt, alleen hij is tot nu toe nog niet online geweest, dus moeten we maar even wachten. Ik start iig alvast m'n volgende battle . Onderwerp: Games Design: Signature Size: Max. 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inleveren: Z.S.M. Die van mij komt na die van jou .
.Antonio Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 *bumb* iemand? >>> Door RonaldVC: Rustig aan, het kan eventjes duren voordat iemand reageert op een battle.. Is je topic nou al nou aardig naar onderen gezakt mag je hem best bumpen..<<<
.Antonio Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Hij is nou toch al aardig naar onderen gezakt? *bumb* plz iemand?
.Levi. Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Ik wil het wel proberen. Het is een tijdje geleden dat ik een battle ben aangegaan. Ik zal kijken wat ik kan maken, als ik klaar ben edit ik mijn post. Edit// Signature: [IMG=http://img461.imageshack.us/img461/7392/oddworldrp0.png] Heel veel succes .Antonio! Bewerkt: 26 maart 2007 door .Levi.
.Antonio Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) .Levi.: .Antonio: Orgineel Suc6 Levi! @hieronder: Ik heb een stock gebruikt he, geen render . Bewerkt: 27 maart 2007 door .Antonio
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Zo, dan zal ik de eerste rate geven. Antonio: Je sig is naast die van levi een stuk donkerder/grauwer. Ook vind ik de render een slechte kwaliteit hebben. Wel heb je weer mooi gebruik gemaakt van lighteffects en een soort Cavebackground waarin de render goed in terugvalt. De tekst "Antonio" op zijn arm ziet er netjes uit, maar de eenvoudige tekst project hammer verpest eigenlijk de hele signature. Levi: In eerst opzicht, erg kleurrijk. De render en de tekst Oddworld vallen meteen op. Mischien had je de tekst levi iets in kunnen blenden, maar gelukkig valt deze in in tegestelling tot Antonio niet zo op. Vanwege beter gebruik van kleur en tekst gaat mijn stem naar Levi.
Wazuup Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Twee signatures van een redelijk hoog niveau, alleen ééntje springt er voor mij iets meer uit dan de andere. Ik begin gewoon in de volgorde van de signatures, dus eerst Levi: Levi, ik zal alvast aankondigen dat ik niet zo weg ben van deze signature. Het eerste wat mij opvalt is de tekst die veels te groot is en een lelijk effect heeft. Het font spreekt mij niet aan, en daar komt nog eens bij dat je je eigen naam met een totaal ander font geschreven hebt en teveel in de hoek gepropt hebt. Het effect links van de render vind ik wel leuk gedaan, vrij orgineel. Je render is wel goed ingeblend. Antonio, ik heb het gevoel dat jij een stuk minder aan je signature gedaan hebt, maar het geheel is naar mijn mening mooier dan die van Levi. Ik hou er wel van als de designer de focus legt op een bepaald punt door middel van licht en duisternis. Deze effecten passen ook mooi bij je stock, die toch ook wel een grauw sfeertje heeft. De tekst links in het midden vind ik matig, het is inmiddels te standaard geworden om het zo te doen. Je eigen naam vind ik wel weer leuk gedaan. De kleur van de border heb je ook goed gekozen overigens, valt me nu op. Het mag duidelijk zijn dat mijn stem naar .Antonio gaat, nog veel succes allebei.
.Exorcist Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Mijn stem gaat uit naar Antonio, Zijn sig heeft erg mooie effects, de ligthing effect zijn ook super gedaan (mag je mij wel een keertje leren ) Ook de text vindt ik erg goed, en dan zou je denken ''hoezo??? :S'' nou bij dit soort sigs moet er niet van alles opzitten vindt ik, gewoon standaard text staat super goed zoals Antonio ook gedaan heeft. De render van Antonio vindt ik ook echt geslaagd! Levi: Ik vindt dit erg tegenvallen om eerlijk te zijn, je kan namelijk veel beter, en ik weet de reden dus ik verwijt je ook niks, toch vindt ik het wel heel erg kleurrijk en dat staat ook erg goed, de background vindt ik ook zeer leuk, ik vindt alleen dat de text die je hebt gebruikt eigenlijk het ''overall'' van de tag verpest en dat is zeer jammer. Mijn stem gaat dus uit naar .Antonio @ Levi: Dit is dus niet boos bedoeld ofzo hoor, want ik heb altijd tegen je op gekeken toen ik net begon met graphics en je staat nog steeds in mijn top 10 lijstje dus maak je niet druk Lol of zoals me vriendin zou zeggen ''Bad Hair Day'' maar dan voor jou ''Bad Tag Day'' Met de vriendelijke groeten, -.Exorcist
GTAVC Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Ik stem voor Antonio Het donker past goed bij dat personage want daar door valt dat rode oog best op en en het Antonio staat netjes op de klauw/arm
Mister.X Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 ik vind die van Antonio mooier die van Levi is niet echt heel mooi (als je vergelijkt met die van Antonio) dus mijn stem: Antonio xD[/font]
Gino99 Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Mijn stem gaat naar .Levi.,omdat jouwne gewoon wat beter is gemaakt die van .Antonio vindt ik ook mooi maar die toch net iets beter
Amfetamientje Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 ik vind het een moeilijke battle om te beoordelen. Maar ik denk dat ik toch op .Levi. stem. Ik vind .Antonio's sig nets iets te dof uitvallen, ik vind donkere sigs vaak mooi als er maar 1 punt is waar de belichting op valt en dat zie ik nu maar een beetje. maar goed werk beide
.Djanick Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 ik kan een uitgebreidde rate gaan houden over hoe ik de sigs van jullie 2 vind maar dan zou ik 90% overschrijven van iedereen voor me dan is het nu voor mij de keuze tussen levi en antonio. ik vind het een erg moeilijke keuze want jullie zijn beide goeie sig makers maar mijn stem gaat toch naar levi omdat ik zijn style mooier vind dan de style die antonio in deze sig heeft gebruikt stem .Levi.
demontventoux Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Stem: .Levi. sig .Levi.: Op het eerste zicht meteen een sig vol effecten. De lens flare (denk ik dat het dat is) aan z'n "opzwiepende" arm vind ik cool gedaan. Ook de kringen links van de render zijn goed gelukt. Alle kleuren passen ook goed bij elkaar. Groot minpunt vind ik de veel te grote tekst "Oddworld". Je naam is wel in een cool lettertype gezet. sig .Antonio: Stoere sig. Het felle licht (zonlicht?) achter de render is echt heel goed gedaan. De linkerkant van de sig vind ik net iets te donker. De tekst "Project H.A.M.M.E.R." is perfect van grootte, maar ik had hem liever ietsje meer naar een hoekje toe gezien. Je eigen naam is wel op een orginele manier geschreven! Dus nipte strijd die .Levi. voor mij net wint Maar allebei zeker proficiat
.Levi. Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Pb ontvangen van .Levi. Ik vond het heel erg spannend .Antonio, dacht even te verliezen maar uiteindelijk (echt niet gedacht) wist ik toch 1 stem meer binnen te halen. Degene die op mij hebben gestemd mijn dank daarvoor. Winnaar .Levi. +1 punt. Verliezer .Antonio -1 punt. Closed en ranking geupdate.
Recommended Posts