BigT Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Als ik bij wiki daar naartoe ga dan zie je dit. Alleen beschikbaar voor WikiGTA medewerkersFrom WikiGTA - De Nederlandse Grand Theft Auto walkthrough! Sorry, maar deze pagina bestaat nog niet of is verwijderd! Alleen medewerkers van WikiGTA kunnen pagina's bewerken. Ga naar de FAQ voor meer informatie. Medewerkers kunnen inloggen om deze pagina aan te maken. Ga terug naar Main Page. Dus ik kan niet zien hoe je die missies moet doen enz enz. Wat kan ik hier aan doen en hoe komt dat ? >>> Door SummerBase: Dit hoort in het WikiGTA forum thuis, bij deze verplaatst. <<< Reageren
Kakaroth Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Deze link werkt in ieder geval wel Edit: Het is trouwens WalkThrough Bewerkt: 19 maart 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
spoeky Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 De 2e helft van de missielijst is rood. Blauwe letters kan je gewoon aanklikken en bekijken. Maar rode letters betekent dat de pagina nog niet bestaat of nog niet af is. Je kan die pagina's helaas nog niet bekijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.