Koen729 Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Titel lezen Ik ga hem spelen, zeker weten. Het enige wat me daar van tegen kan houden: Mr.Green krijgt geen server Hij komt niet uit Hij is slecht geworden Have fun Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Waarschijnlijk is deze vraag iets te simpel om een topic te openen, maar ik geef toch maar antwoord. Ik ga hem zeker spelen, alles wat ik er nu van heb gezien is geweldig! Niets houdt mij tegen. Ik ben zeer benieuwd naar de miljarden verschillende mogelijkheden. Bewerkt: 19 maart 2007 door Twenty Eyes Reageren
Argon Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik ga hem ook zeker spelen. Ik heb al plannen voor men eigen 100Mbit MTA:DM server met mijn eigen mode (ik werk wel nog samen met iemand anders) die zeer uitgebreid zal worden. MTA:DM lijkt me een grote verbetering ten opzichte van MTA:RACE (duh) maar ik ben wel benieuwd wat het nu juist zal worden. En Mr. Green krijgt een MTA:DM server hoor. Tenminste volgens Jarno toch (Ywa ingame) Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Zodra MTA:DM uit is ga ik die zeker spelen. Het is denk ik beter dan SAMP, maar ik moet het eerst spelen om dat te beoordelen Ik heb er desalniettemin veel vertrouwen in MTA:DM. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik denk dat ik hem wel ga spelen, aangezien op Windows Vista MTA Race niet werkt. Deze vind ik persoonlijk veel leuker dan SA-MP, omdat je daar vaak gewoon niets te doen hebt en bijna iedereen cheat. Daarom twijfel ik ook een beetje over MTA DM, omdat dit hetzelfde concept is. Maar ik zal MTA DM zeker aan een grondige test onderwerpen Nuke[NL] Reageren
backslash Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ga ik cker ook wle spelen, ben dat mta race ook wel zat hoewel je ook gewoon dm kon spelen op de mta race, maar dan met alleen auto's en nu gewoon lopen als ik het goed begrijp ,maar eerst gta IV (als die op de pc komt, da weet ik niet eens) en hij zal zeker standaard beter als sa-mp zijn, want mta kan kijken hoe het bij sa-mp zit en zelf ongeveer zo maken maar dat veel beter en bugs fixen gretz Reageren
Dinkydau Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik zal hem zeker gaan downloaden en spelen maar ik denk toch dat ik het niks vind en weer dm's ga doen met de race versie van mta sa. De redens daarvoor zijn heel simpel: Ik kan het niet goed. Ik vind rijden leuker. en De sfeer is volgens mij niet goed. Bij de dm servers van mta sa race is het altijd heel gezellig en ik vrees dat dat bij mta sa dm niet zo zal zijn. Als het wel zo is dan ga ik het waarschijnlijk wel spelen af en toe maar toch zal ik nog veel mta sa race doen. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ik ga hem zeker wel spelen. Ik snap niet zoveel van SA:MP en ik doe ook geen moeite om het te snappen. MTA vind ik ook veel vetter Reageren
kevin software Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 mwa ik weet het niet egt. mta:dm kan je wel objecten enz. neer zetten en in sa-mp weer niet. maa rin sa-mp heb je ook weer leuke dingen zoals freeroam, minigamesen prop's. ik weet egt niet wat leuker is wat ik ook heb gehoord is dat in sa-mp0.2 ook objecten kunnen worden neergezet is dat zo?? Reageren
Impulse_W Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Natuurlijk ga ik hem spelen. Ik vind het Multi Theft Auto team echt geweldig! Alleen zou het misschien handig zijn als ze al een beta DM releasen. MTA 0.2 wordt nu al echt saai... Reageren
Azer Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 wat ik ook heb gehoord is dat in sa-mp0.2 ook objecten kunnen worden neergezet is dat zo??Ja, dat klopt.@TheBlackDevil: MTA 0.2? Reageren
Dynamic Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Blablabla Het klopt wel ja. Alleen is het MP team super en super sloom. En die public beta's zijn super kort. MTA word zeker beter. Reageren
Azer Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Het klopt wel ja.Alleen is het MP team super en super sloom. En die public beta's zijn super kort. MTA word zeker beter. SA:MP team sloom? Sorry hoor maar MTA heeft nog maar getest met maximaal 12 spelers, er zijn nog nooit publicbeta's van geweest en ze zitten nog steeds in de alphastage . Maar uiteraard wordt MTA beter, is ook wel te hopen als MTA:Blue al bijna 4 jaar in ontwikkeling is... Reageren
aard Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 begin het wachten ondertussen wel een beetje beu te worden, hoewel ik hem wel ga spelen. duurt alleen een hele lange tijd voordat hij uitkomt, als je bedenkt dat 2 jaar terug san andreas al uitkwam. Reageren
Impulse_W Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 wat ik ook heb gehoord is dat in sa-mp0.2 ook objecten kunnen worden neergezet is dat zo??Ja, dat klopt.@TheBlackDevil: MTA 0.2? Late reactie, maar ja. We hadden eerst MTA 0.1. Daar kon je niet op respawnen en andere mensen specataten etc. Een paar weken later, (Ja wat snel) Kwam MTA 0.2 uit. Daar kon je op respawnen, andere mensen spectaten, verbeterde browser list, etc. Nooit van gehoord dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.