Jump to content

Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien ik geen ruzie met je wil zal ik deze rate niet gaan lezen ^_^ .

Maar ik vind je background niet mooi. Ik ben vooral een fan van brushes en ik zou daar maar wat meer over gaan leren. Dit is alleen maar gradient volgends mij. Je hebt er nog een effect ingegooit wat er gewoon totaal niet bij past. Je render heb je wel leuk gedaan. De tekst ook wel maar door brushes had je er ook meer mee kunnen doen.

Sorry maar je begint pas net dat weet ik. Maar gebruik tuts dan kom je er wel

Voor nu zeg ik een 4.

Geplaatst: (bewerkt)

Thnx voor je rate BM. Hier heb ik tenminste wat aan. Misschien had het punt vanwegen mijn kleine ervaring iets omhoog gekunt... :puh:

Nog iemand anders?

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst: (bewerkt)

Jep :Y !

Hmm.. Je sig ziet er in het totaal wel goed uit.

De achtergrond past goed bij het animé-meisje (animé toch?). Zelfde kleuren, alleen vind ik die hokjes wat minder.. Het wordt daardoor wat pixelig. De kleuren zijn verder goed, de overgang ziet er ook goed uit maar het enigste minpuntje aan de achtergrond vind ik dus dat hokjes-patroon met die glittertjes erin.

Het meisje is opzich wel leuk gedaan, maar het is een beetje duidelijk dat het 'erop geplakt' is. Qua vaagheid en zachtheid (van 't plaatje dan he) past het niet echt bij de achtergrond. Je zou de kleuren iets sterker hebben moeten maken. Nog iets: Volgens mij is haar rokje linksonder afgesneden, maar dat kan ook zo lijken.

Het font dat je voor de tekst hebt gebruikt past verder goed bij de rest van de sig, zelfde kleuren en precies het soort font wat ik bij zo'n soort 'elfen' sig zou verwachten.

Alles bij elkaar zijn er hier en daar wat kleine minpuntjes, maar ik geef er zeker een 7,4/10 voor.

Je kan beter _0_[/font]

PWC, Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Leuke sig. maar ik vind dat de render er teveel is opgeplakt en dat de BG niet echt mooi is, de kleuren passen wel goed maar die schaduw op de render si een beetje TE! Probeer hem wat kleiner en de BG wat meer te brushen! Dan is je volgende zker een 8 nu geef ik je een 6.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...