Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vinden jullie ervan? Ik heb er gewoon C4D ingegooid. Ik heb er ongeveer 15 min over gedaan, dus denk niet dat dit m'n meesterwerk is ;):puh:.

halo21em3.png

Rates graag :engel:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Beter laat dan nooit? Vind het zonde dat deze zomaar zal wegrotten, want ik vind het een van de betere sigs hier.

Master Chief ofnie? Zeer vette render in een goede houding voor deze sig. Blijkbaar gaat hij op de middeleeuwse toer, want hij speelt met fakkels ofniet? Hele vette vlameffecten, dat doet het 'm. Lichtinval is weer uitermate goed. En je naam en border zitten er weer uitstekend in. Verder niet veel op aan te merken waardoor deze rate mij tot een leuk cijfer van een 8,5 lijdt.

KUTGW!

Geplaatst:
Beter laat dan nooit? Vind het zonde dat deze zomaar zal wegrotten, want ik vind het een van de betere sigs hier.

Master Chief ofnie? Zeer vette render in een goede houding voor deze sig. Blijkbaar gaat hij op de middeleeuwse toer, want hij speelt met fakkels ofniet? Hele vette vlameffecten, dat doet het 'm. Lichtinval is weer uitermate goed. En je naam en border zitten er weer uitstekend in. Verder niet veel op aan te merken waardoor deze rate mij tot een leuk cijfer van een 8,5 lijdt.

KUTGW!

Bedankt voor je rate ^_^. Nee, hij speelt niet met fakkels :puh: dat is de C4D die ik erin heb gedan ;).

Geplaatst:

ook al zijn het maar 15 minuten geweest, hij is mooi geworden :)

ikzelf kan zowiezo al niet erg goed met c4d werken *show er straks 1 die ik net gemaakt heb in ander forum*

over tot de rate:

+ punten:

- mooi gebruik gemaakt van c4d

- font lekker onzichtbaar

- mooi gedaan met de kleureffecten

- punten:

- iets te leeg aan de linker zijkant

- het hoofd van de render is in een mindere qualiteit dan de rest van de render

cijfer: 7,5

Geplaatst:

Zeer mooi, BG past goede bij render(qua kleuren) wel opletten dat hij niet te druk word voor de rest 8/10!

Rivel

Geplaatst:

Beste Antonio

Pluspunten:Effecten zijn goed gedaan en gemaakt ,je hebt je render ook wat duidelijker gemaakt

Minpunten :Linkerkant is wat leeg maar daar kan je wat aan doen

Ik weet dat je bedoeld om die kleur maar dat is niet mijn smaak dat vind ik niet zo goed

Maar voor de rest is alles oké

7.5/10

Greetings .Syfes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...