.Antonio Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Wat vinden jullie ervan? Ik heb er gewoon C4D ingegooid. Ik heb er ongeveer 15 min over gedaan, dus denk niet dat dit m'n meesterwerk is . Rates graag Reageren
White Gold Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Beter laat dan nooit? Vind het zonde dat deze zomaar zal wegrotten, want ik vind het een van de betere sigs hier. Master Chief ofnie? Zeer vette render in een goede houding voor deze sig. Blijkbaar gaat hij op de middeleeuwse toer, want hij speelt met fakkels ofniet? Hele vette vlameffecten, dat doet het 'm. Lichtinval is weer uitermate goed. En je naam en border zitten er weer uitstekend in. Verder niet veel op aan te merken waardoor deze rate mij tot een leuk cijfer van een 8,5 lijdt. KUTGW! Reageren
.Antonio Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Beter laat dan nooit? Vind het zonde dat deze zomaar zal wegrotten, want ik vind het een van de betere sigs hier.Master Chief ofnie? Zeer vette render in een goede houding voor deze sig. Blijkbaar gaat hij op de middeleeuwse toer, want hij speelt met fakkels ofniet? Hele vette vlameffecten, dat doet het 'm. Lichtinval is weer uitermate goed. En je naam en border zitten er weer uitstekend in. Verder niet veel op aan te merken waardoor deze rate mij tot een leuk cijfer van een 8,5 lijdt. KUTGW! Bedankt voor je rate . Nee, hij speelt niet met fakkels dat is de C4D die ik erin heb gedan . Reageren
.Djanick Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 ook al zijn het maar 15 minuten geweest, hij is mooi geworden ikzelf kan zowiezo al niet erg goed met c4d werken *show er straks 1 die ik net gemaakt heb in ander forum* over tot de rate: + punten: - mooi gebruik gemaakt van c4d - font lekker onzichtbaar - mooi gedaan met de kleureffecten - punten: - iets te leeg aan de linker zijkant - het hoofd van de render is in een mindere qualiteit dan de rest van de render cijfer: 7,5 Reageren
Rivel Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Zeer mooi, BG past goede bij render(qua kleuren) wel opletten dat hij niet te druk word voor de rest 8/10! Rivel Reageren
.Syfes Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Beste Antonio Pluspunten:Effecten zijn goed gedaan en gemaakt ,je hebt je render ook wat duidelijker gemaakt Minpunten :Linkerkant is wat leeg maar daar kan je wat aan doen Ik weet dat je bedoeld om die kleur maar dat is niet mijn smaak dat vind ik niet zo goed Maar voor de rest is alles oké 7.5/10 Greetings .Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.