King Room Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Onderwerp: Music Design: Design Size: N.V.T Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inleveren: Z.S.M. Veel Succes!
BigT Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Ik wil wel . De mijne komt nadat je template klaar is . Ik moet aleen maar nog buttons doen Bewerkt: 20 maart 2007 door BigT
King Room Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik wil wel .De mijne komt nadat je template klaar is . Ik moet aleen maar nog buttons doen Oke is goed BigT, mijn inzending komt naar die van jou!!
BigT Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Bump ? >>> Door RonaldVC: Je kan beter King Room even een pm sturen om te vragen hoe het staat met deze battle, een bump heeft weinig zin en is dus niet echt nodig..<<<
King Room Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Bump ?>>> Door RonaldVC: Je kan beter King Room even een pm sturen om te vragen hoe het staat met deze battle, een bump heeft weinig zin en is dus niet echt nodig..<<< Ja ik weet het maar ik heb deze week weinig tijd ivm school, want ik heb vrijdag Engels Mondeling! Dus ik denk dat het volgende week wordt.
Recommended Posts