Pemp Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik heb alles goed gedaan, totdat, denk ik, Deze: "gta3img folders files use imgtools to "X:\Gta San Anddreas\models\gta3.img"" Kan iemand hulp keven? Greets, Pemp Reageren
SWYV Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) heb jij IMG tool 2.0? zo ja dan moet jij de .img openen te vinden "X:\Gta San Anddreas\models\gta3.img" of kan ook "C:\Gta San Andreas\models\gta3.img" - of beter gezegd waar jij GTA SA installeerd heb, dan open jij de map "models" en daar vind jij de gta3.img, - open het met de IMG tool 2.0 en doe het verdere werk maar met de IMG tool (originiele verwijderen of eerst extracten op een plaats op je pc om te bewaren (back up maken dus) en daarna verwijderen (> toets Del of Delete is de snelste manier om te verwijderen <) - de gemodde bestanden toevoegen (> Commands => add <) ik hoop dat ik jou wat geholpen hebt edit: tip: de blauw gedrukte letters willen zeggen, de beste tips dat ik jou kan bieden maar ook de manier van te werken Bewerkt: 20 maart 2007 door SWYV Reageren
Twister24 Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) Ik wil ook zo'n circuit downloaden maar het lukt niet en ik snap niet echt iets van wat jij zegt!!! Kan iemand mij het op een makkelijke andere maniet uitleggen ik heb "san andreas mod installer" Kan iemand mij het makkelijk uitleggen Bewerkt: 25 maart 2007 door gta-freak-24 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.