Jump to content

Foutje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een savegame gedownload en in gta sanandreas user files gezet dus start ik gta op is me savegame weg weet er iemand wat er aan de hand is?

>>> Door Bling: Dit is geen savegame aanvraag, dus daarom bij deze verplaatst naar 'SA General'.<<<

Geplaatst:

welke savegame is weg? je oude of de gedownloade ?

als het je oude is: heb je de gedownloade er over heen gesaved

is het de gedownload: mss per ongeluk in een andere map gezet? probeer t is opnieuw :D

Geplaatst:
  gekkieJ01 zei:
Me oude is weg

dan heb je er overheen gesaved.. je kan maar 1savegame per slot hebben , dus je had eerst een back-up moeten maken van je oude savegame. Nu is er niks meer aan te doen.. Je kan alleen nog een savegame downloaden waarbij je bij de zelfde missie was als in die savegame.

Geplaatst:

Dat dacht ik al :duh: jmmr maar dan kijk ik wel ff of er een savegame kan downloaden welke ik moest doen

Geplaatst: (bewerkt)
  gekkieJ01 zei:
Dat dacht ik al :duh: jmmr maar dan kijk ik wel ff of er een savegame kan downloaden welke ik moest doen

Dan wil ik je wel even op weg helpen. Je hebt 2 verschillende versie savegames; V1 en V2. Voor V1 kan je hier een savegame downloaden, en voor V2 kan dat hier. Voor elke missie is er een savegame beschikbaar dus je moet een savegame downloaden waarbij je net zo ver was als nu.

Hoe weet ik welke versie ik heb?

Simpel, zodra je in het menu komt moet je onderin, aan de rechterkant je versie zien staan. Zie je een versie staan dat is dat jou versie. Staat er geen versie, dan heb je V1! Hieruit kan je opmaken welke savegame je moet downloaden.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...