Twankala Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Onderwerp: freestyle Soort design: signature Size design: max. 500x150 Render: mag Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Die van mij komt naar die van jou! ik ben zelf beginner, mijn eerste battle. dus graag niet tegen al te goede! Bewerkt: 20 maart 2007 door RonaldVC
Pitbull Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik zal mijn goed hart maar weer eens laten tonen....
Twankala Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) twankala: pitbull: veel succes, stemmen kan beginnen! Bewerkt: 20 maart 2007 door twankala
Rivel Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Hmmm... Ik stem voor Twankala, omdat daar de render er echt uitziet! Het lijkt hier alsof het echt 3D is, niet dat ik die van Pitbull niet mooi vindt maar persoonlijk vind ik Twankale de mooiste! Mijn stem gaat dus naar Twankala
Woetsha Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Pitbull: ik vindt deze sig te gewoon er staat alleen een vrouw die je van ergens hebt gehaald en die witte vlekken zijn ook niet mooi en de rand van jou naam is niet goed afgemaakt tip: zet er wat meer kleur in !!! Twankala:mooie sig zeker die spieren op de rug van spiderman maar die andere man kan wel beter vindt ik want hij staat daar maar scheef Mijn stem gaat naar Twankala !
.Antonio Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Laat ik maar beginnen met de uitdager: Twankala: Geen slechte signature, alleen ik vind de render(s) een beetje fout uitgekozen. Mijn mening van een render is dat je 1 render ziet van voren. Je hebt nu 2 Renders, en de render waar het omgaat (spiderman) zit met je rug naar je toe, dat vind ik een beetje jammer. Ook vind ik de licht effecten enzo niet zo mooi. Verder heb je de filters enzo wel OK gedaan, maar dat is ook niet zo moelijk. De text is niet slecht, maar alleen een beetje jammer van de kwaliteit.. En dan: Pitbull: Ik vind het geen mooie render, maar daar kan ik je signature niet op afkraken. Je hebt de achtergrond best mooi gebrushed met een witte brush, maar een beetje te veel. Het geeft een beetje een dromerig effect wat wel een beetje bij je render past. De kleuren zijn goed gebruikt en het licht ook. Verder vind ik de text een minpunt. Dan heb je een beetje zo'n dromerige mooie sig, en dan plaats je text met een grunge font. Als ik jou was zou ik je naam juist een beetje in je sig verwerken zodat hij niet zo heel goed gezien wordt maar toch tegen rip is, want ik vind text altijd een minpunt van een sig.. Je hebt een mooie sig Pitbull alleen je text is een minpunt. Mijn stem gaat naar Twankala want ik vind zijn effecten gewoon mooier. Bewerkt: 20 maart 2007 door .Antonio
Multi_ Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Twalanka: Op het eerste gezicht vind ik het al een hele mooi sig, misschien iets te donker maar daar hou ik wel van. Ik vind je effecten zeer nice, zeker die smudges bij de renders zijn mooi. De kleuren zijn nice, een zeer goed en mooi geheel. Je font kon wat beter vind ik zelf maarja, ik don't give a fuck about fonts Het enige wat ik minder vind is die verfspetter links, het is een zeer mooie sig! Pitbull: Deze sig is gewoon veelste makkelijk. Je hebt een render gekozen, beetje gesmudged. Daarna een filter er bij gegooit als achtergrond, en dan nog een hele lelijke witte brush erover heen gezet. Ik vind het al een hele simpele sig, dus niet erg mooi, maar die witte brush verpest het echt helemaal. Een tip: Brush niet over het gezicht van de sig, nu lijkt het niet een geheel maar gewoon een stock met wit spul eroverheen. Mijn stem gaat duidelijk naar Twalanka want zijn sig is gewoon veel beter, sorry Pitbull Bewerkt: 20 maart 2007 door Multi_
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik hou het kort en duidelijk. Twankala -> Een hele mooie sig, met veel effects, en een beetje vreemde donutklodder in de linkerbovenhoek. Pitbull -> Ook over jou sig kan ik heel redelijk zijn. Erg eenvoudig in tegenstelling tot die van twankala. Ik vind dn ook dat je keuze hier helemaal verkeerd is. Je sig is opzicht prima maar straalt veel minder uit dat die van je tegestander. Vandaar dat ik met mijn collega's hierboven mee ga, Ik kies voor Twankala
.Exorcist Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Mijn stem gaat uit naar Twankala dit omdat ik zijn renders erg mooi vindt en ook de licht effecten zijn zeer goed uitgewerkt echt een top prestatie. Die van pitbull kan gewoon veel beter, het dromerige effect is wel aardig geluk maar je wordt weer ''uit de droom gehaald'' door de grunge text die je hebt gebruikt, dit is erg jammer, je kon het beter bij een simpel standaard fontje houden en die zoveel mogelijk verbergen in je sig, (maar wel zichtbaar houden). Goed gedaan beide! M.V.G, -.Exorcist
GTA Monster Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Mijn stem gaat naar twankala omdat het Spiderman in actie is! Mvg, GTA Monster
Twankala Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) Mijn stem gaat naar twankala omdat het Spiderman in actie is!Mvg, GTA Monster volgende keer graag wat beter uitleggen, want omdat het spiderman in actie is, is geen reden. ik hoop dat je nog wat meer en betere redenen kan geven zodat we snappen waarom je het stemt(edit hem dan, en niet een nieuw bericht). ik stel voor deze stem niet mee te tellen voor er iets beters uit komt Bewerkt: 22 maart 2007 door twankala
.Levi. Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Winnaar twankala +1 punt. Verliezer Pitbull. Closed.
Recommended Posts