Twankala Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Onderwerp: freestyle Soort design: signature Size design: max. 500x150 Render: mag Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Die van mij komt naar die van jou! ik ben zelf beginner, mijn eerste battle. dus graag niet tegen al te goede! Bewerkt: 20 maart 2007 door RonaldVC
Pitbull Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik zal mijn goed hart maar weer eens laten tonen....
Twankala Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) twankala: pitbull: veel succes, stemmen kan beginnen! Bewerkt: 20 maart 2007 door twankala
Rivel Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Hmmm... Ik stem voor Twankala, omdat daar de render er echt uitziet! Het lijkt hier alsof het echt 3D is, niet dat ik die van Pitbull niet mooi vindt maar persoonlijk vind ik Twankale de mooiste! Mijn stem gaat dus naar Twankala
Woetsha Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Pitbull: ik vindt deze sig te gewoon er staat alleen een vrouw die je van ergens hebt gehaald en die witte vlekken zijn ook niet mooi en de rand van jou naam is niet goed afgemaakt tip: zet er wat meer kleur in !!! Twankala:mooie sig zeker die spieren op de rug van spiderman maar die andere man kan wel beter vindt ik want hij staat daar maar scheef Mijn stem gaat naar Twankala !