Jump to content

gta vc helie

jurgen1

Recommended Posts

waar kan ik een helikopter vinden?? :7
Op onze walkthrough WikiGTA vind je de vindplaatsen van alle voertuigen en dus ook van de verschillende helikopters die in Vice City te besturen zijn. Ik heb ze hieronder even voor je op een rijtje gezet, zodat je ze makkelijk kunt vinden:

Hunter

Maverick

Police Maverick

Sea Sparrow

VCN Maverick

Let op: De Hunter staat alleen op die locaties na het voltooien van de 100 % en/of het behalen van alle Hidden Packages.

Overigens bestaat er in het spel ook nog een Sparrow, waarmee je de zogenoemde Chopper Checkpoints dient te voltooien. Deze Sparrows verschijnen pas na bepaalde missies en zodoende helpt het niet om een kaartje te geven. Meer informatie over de Chopper Checkpoints vind je hier: *KLIK*.

Veel plezier met de helikopters!

Delen op andere websites

Zie "hier" de helicopter, ofwel de Maverick zoals hij in het spel genoemd word.

Vice City beschikt over meerdere Helicopters. Zo heb je nog de Police Maverick, en de VCN Maverick wat staat voor 'Vice City News '.

Voor een plaatje van de drie helicopters kun je deze linken hieronder aanklikken:

Maverick

Police Maverick

VCN Maverick

Alsof dit nog niet genoeg is heeft Vice City ook nog een Legerhelicopter, Wel de Hunter genoemd. [Klik hier voor de vindplaats]

Voor meer informatie, Onze Walktrough.

Edit: SeaSparrow natuurlijk ook nog, zoals nandro hierboven al zij. (Al lang geen vice city meer gespeeld;) )

Edit 2: Nandro was me voor..

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Delen op andere websites

waar kan ik een helikopter vinden?? :7

Als je het tweede eiland nog niet vrijgespeeld hebt kun je nog geen helicopter vinden. Als je wel al overal in Vice City kunt komen dan zijn er zat vindplaatsen. Er bevind zich een VCN Maverick op het dak van een gebouw in downtown. Ook op het politiekantoor in downtown kun je een Police Maverick vinden. De gewone Maverick spawn op verschillende plaatsen. Als je de missie 'Rub Out' voltooid hebt dan zal er één op het Vercetti Estate spawnen. Ook als je de 'Hymen Condo' gekocht hebt zal er één op het dak staan. Ook is er een Hunter, deze staat na het verzamelen van 100 hidden packages in Ocean Beach en na het voltooien van de story-line in de legerbasis. Daarnaast hebben we ook nog een aantal Sparrows en een Seasparrow Deze laatste vindt je na het verzamelen van 80 hidden packages in de tuin van het Vercetti Estate. De Sparrows kun je door heel vice city vinden. Kijk daarvoor nog even op het bijgevoegde kaartje :). De kleuren bij de namen komen overeen met de kleuren op de kaart.

Kaart van WikiGTA, punten er zelf op gezet

Edit Wat aan de late kant, ik heb de tijd genomen :clown:.

Bewerkt: door Bassiej™
Delen op andere websites

kan iemand mij mischien meer over wikigta vertellen? ^_^
WikiGTA is de grootste Nederlandstalige walkthrough omtrent GTA en wordt bijgewerkt door een aantal leden van dit Forum die bewezen hebben dat ze dat waard zijn. Voor meer informatie over WikiGTA kan ik je doorverwijzen naar een pagina op WikiGTA, om precies te zijn de pagina Over WikiGTA. Deze vind je hier: *KLIK*. Daar staat alle informatie over WikiGTA en het begin van de site. Verder wijst de site zich eigenlijk vanzelf wel, want aan de linkerkant vind je links naar de verschillende delen uit de GTA-serie. Mocht je iets willen weten over een bepaald voertuig, een enkele missie of over een complete GTA-game, klik dan op de juiste links.
Delen op andere websites

• 1 maand later...
ik ben niet ver in gta vcs dus ik zie de helie (s) niet :duh:

Heb je nu GTA Vice City, of GTA Vice City Stories?

Want in Vice City Stories zijn er ook nog verschillende andere helikopters met andere vindplaatsen.

Daar heb je:

- De Air Ambulance. Vindplaats.

- De Armadillo. Vindplaats.

- De Hunter. Vindplaats. Deze spawnt wel pas op die plaats vanaf je de missie Over the Top hebt uitgespeeld. Dit is de voorlaatste hoofdmissie van het spel.

- De Little Willie. Vindplaats. Deze kan je alleen kopen op The Clymenues Suite vanaf je The Clymenus Suite hebt vrijgespeelt. Dit is pas na de missie: From Hero To Zero.

- De Maverick. Vindplaats.

- De Sea Sparrow. Deze heeft geen vindplaats.

- De Sparrow. Vindplaats.

- De VCN Maverick. Deze bevind zich net als in Vice City op het Vice City News-gebouw.

- De VCPD Maverick. Vindplaats.

Let op! Deze helikopters spawnen wel pas vanaf de missie From Zero To Hero wanneer je Vice Beach (het westelijke stuk) hebt vrijgespeeld.

Bewerkt: door hanneswasco
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...