GekkieJ01 Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 In de titel staat het al jumpstyle liedjes weet er iemand er paar bevoorbeeld die patrick gebruikt weet je wel op Man bijt hond en van internet filmpjes mjaa weer ff weer ontoppic ,,, -noem een paar makers enzo -schrijf erbij hoe hij heet -wat vinden jullie van deze dans GreetZ GekkieJ01 >>> Door NandroDavids: Moved naar Beeld & Geluid <<< Reageren
Warrior Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Dj Mert - jumpstyle my style Dj Furax-Punami DJ Coone-The Return Jeckyll&Hyde-Froze Flame Darkrver-shake it jumpstyle DJ Mert-Stampuhh Ik doe het zelf ook maar ik kan het nog niet echt goed. Ik ben het nog aan het leren:) Bewerkt: 20 maart 2007 door Warrior Reageren
demontventoux Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Euhm, ten eerste hoort dit topic thuis in "Beeld-en Muziek forum". En ten tweede; ik denk dat dit nu al het 3rde topic is dat wordt geopend over jumping, dus ik denk dat je beter kan verdergaan in de andere topics hierover Om on-topic te gaan: Jeckyll & Hyde vind ik heel goed DJ Dark E DJ Fox Chicago Zone DJ Stone Jumpen zelf doe ik niet (kan het ook niet goed), de muziek vind ik voor het grootste deel niet goed, maar dus enkele nummers van bovenstaande genoemden klinken nog wel goed Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) *Vorwerk-Vietnam *Jeckyll & Hyde-Frozen Flame Ik vind het in het algemeen wel best leuk, maar alleen als mijn nicht het doet Edit: beetje veel laat Bewerkt: 20 maart 2007 door MASTERMIND Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 DJ mert stampuh is lol ben aan het jumpuh Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Jeckyll & Hyde - Freefall DJ Massive vs. The Rebel - High Volume Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.M.L The Highstreet Allstars - To France Team X - X-vision Zo dat zijn er weer een paar En onthou: Jumping is not a crime!!! Oh ja, zelf vind ik jumpen enorm vet (hendig vet op z'n Zuid-Liburgs ) en ik moet toch wel van mezelf zeggen dat ik het best goed kan Nuke[NL] Bewerkt: 20 maart 2007 door Nuke[NL] Reageren
sevaboy Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Luister naar Topradio om 00.00 pure jump en hardcore(alleen in belgie) of koop the oh liedjes(ik denk ook alleen in belgie ) Of luister naar dj coone dj furax-punani da hustler-blow ya mind anders ken ik de titels niet En ook approaching van ... En wat hebben jullie geleerd, lieve leden: Jump is not a crime+ jump till i die en wat nog?? Jump is for everbody nothings is better than jump Bewerkt: 20 maart 2007 door sevaboy Reageren
SA_11 Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Carunia- If you wanna dance Ruthless&Vorwerk- I feel like dancing DJ Marcky- Holland by night DJ MBA- Jumpstyle mix Part 01 Chicago Zone- Just a Melody, Again's a Melody, Final Melody en Lost Melody en natuurlijk de voorgenoemde liedjes van DJ Coone en Jeckyll& Hyde maar die zijn toch al vaak gezegd Zelf vind ik de muziek wel mooi maar jumpen zelf niet alleen als je het echt goed kan Bewerkt: 21 maart 2007 door SA_11 Reageren
M4X Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Kijk eens op FearFM. Daar kan je naar jump/hardstyle radio luisteren, en je vind er een gehele jump/hardstyle top 40. Daar staat gegarandeerd erg veel tussen. Ook kan je even Jumpforce.nl checken. Dit zijn meer jumptutorials, maar er zitten ook een paar aardige nummers bij Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik kom miss binnenkort op Youtube! Ik en iemand uit mijn voetbalteam gaan misschien een jumpfilmpje maken en dat zetten we dan op Youtube. Maar ik zeg wel wanneer het er is want eerst wil hij nog een solofilmpje maken. Reageren
nasdreas Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) Ik vind de muziek wel vet, alleen het dansje... Ik heb wel nummers van jumpstyl ik zal ze wel even neerzetten: Bass Inspector - JumpStyle angerfist - Jumpstyle RmX DJ Coone - Jumpstyle vibes (de tekst erdoor is stom) DJ furax - jumpstyle dj gangsta - Stormdancer Jumpstyle DJ Greg - Jumpstyle Dj Kicken - All the ladies(Jumpstyle) Dj Larsson - Jumpstyle Dj Mert - Jumpstyle is my style DJ Theas - Jumpstyle Saga II DJ Zany - Jumpstyle Jeugd Van Tegenwoordig - Watskejump (Jumpstyle rmx) Jumpstyle - Lingo Jumpstyle - Tranceballers Jumpstyle ho0ligans - From Inside The Speakers Zo heheh .. Bewerkt: 22 maart 2007 door nasdreas Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Kan iemand voor mij het liedje Anonymous - Magic Melody uploaden ? En iemand het liedje wat je hoort bij minuut 4.40 bij dit filmpje : Klik voor Filmpje Reageren
sevaboy Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Ik kom miss binnenkort op Youtube! Ik en iemand uit mijn voetbalteam gaan misschien een jumpfilmpje maken en dat zetten we dan op Youtube. Maar ik zeg wel wanneer het er is want eerst wil hij nog een solofilmpje maken. Ik sta al op Youtube.nl Bij zoek jumping bjorn dat ben ik! Reageren
demontventoux Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Ben jij dit Dit was het eerste wat ik tegenkwam bij "jumping bjorn". Of ben jij het 3rde filmpje? Mich en Bjorn jumpen. Als jij dat bent dan kan je het wel goed. Aleen het liedje vind ik minder goed, maar ja. Dat is eigen mening. Reageren
sevaboy Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Het is dat 3de! Heb vergeten zeggen dat er al filmpjes bij stonden van andere mensen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.