Donald F. Duck Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Sorry als dit topic verkeerd staat. Ik heb gisteren een carmod gedownload, hij vervangde de Sunrise, ik keek even op Wiki of de Sunrise een vaste vindplaats had, maar nee. Toen zat ik even rond te rijden, en toen zag ik tot mijn verbazing een auto wat op die Sunrise leek op Wiki. Dus ik stal die auto, het was een Sunrise, maar onder het jatten zag ik dat die auto geen interieur had. Gewoon een soort van lichtoranje. Ik zat ca. 2 uurtjes geleden nog even SA te doen, zag ik weer een Sunrise, maar mét interieur. Mijn vraag is: Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik heb de bestanden in gta3.img gewoon veranderd, handling.cfg en zo aangepast. Bewerkt: 24 maart 2007 door Donald F. Duck Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Sorry als dit topic verkeerd staat.Ik heb gisteren een carmod gedownload, hij vervangde de Sunrise, ik keek even op Wiki of de Sunrise een vaste vindplaats had, maar nee. Toen zat ik even rond te rijden, en toen zag ik tot mijn verbazing een auto wat op die Sunrise leek op Wiki. Dus ik stal die auto, het was een Sunrise, maar onder het jatten zag ik dat die auto geen interieur had. Gewoon een soort van lichtoranje. Ik zat ca. 2 uurtjes geleden nog even SA te doen, zag ik weer een Sunrise, maar m?interieur. Mijn vraag is: Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik heb de bestanden in gta3.img gewoon veranderd, handling.cfg en zo aangepast. Je hebt niks fouts gedaan, hoor. Sommige automodders kunnen niet zo een mooie interior maken. Of ze laten het zo, buiten de auto zien ze er wel mooi uit maar de binnenste soms bij sommige auto's. Ik heb ook carmods gedownload en sommige zijn ook lelijk. Dus je hebt niks fouts gedaan. Geef mij de link van die carmods oke? Dan zal ik kijken. Bewerkt: 21 maart 2007 door hooligun Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Okee, dit is die carmod: KLIK Soms heb ik bij andere mods van de aangegeven site dat het niet mag. Daarom is hier hoe je er komt: 1. Klik op Downloads 2. Klik op Cars/Vehicles (bij GTA San Andreas) 3. Ga naar pagina 2 4. Zoek daar 'BMW M3' op. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Okee, dit is die carmod:KLIK Soms heb ik bij andere mods van de aangegeven site dat het niet mag. Daarom is hier hoe je er komt: 1. Klik op Downloads 2. Klik op Cars/Vehicles (bij GTA San Andreas) 3. Ga naar pagina 2 4. Zoek daar 'BMW M3' op. Oke bedankt! Ik ga het testen, je hoort nog van me Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.