bus Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 zijn er nou eigenlijk vuurtorens in sa ?? in vice ciry wel. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 zijn er nou eigenlijk vuurtorens in sa ?? in vice ciry wel. Jawel hoor, ook in San Andreas is een vuurtoren te vinden. In het zuidwesten van Los Santos, bij het Santa Maria Beach, is een vuurtoren te vinden. Je kunt er vrij weinig mee, eigenlijk helemaal niets zelfs. Overigens start de triatlon Beat the cock vlak naast de vuurtoren, wat het een makkelijk herkenningspunt maakt voor mensen die de triatlon willen doen. Reageren
Robf Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 zijn er nou eigenlijk vuurtorens in sa ?? in vice ciry wel. Jawel hoor, ook in San Andreas is een vuurtoren te vinden. In het zuidwesten van Los Santos, bij het Santa Maria Beach, is een vuurtoren te vinden. Je kunt er vrij weinig mee, eigenlijk helemaal niets zelfs. Overigens start de triatlon Beat the cock vlak naast de vuurtoren, wat het een makkelijk herkenningspunt maakt voor mensen die de triatlon willen doen. triatlons?? zitte die in GTA SA?? nog nooit van gehoort O_o eens kijken Reageren
bus Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) oja die thanks maar je hebt er dacht ik ook een in bayside marina?? en robf er is ook een triathlon bij de rusty wheelhair jeweetwel bij palemino creek waar die panopticon killer verhalen zijn Bewerkt: 20 maart 2007 door bus Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) zijn er nou eigenlijk vuurtorens in sa ?? in vice ciry wel. Jawel hoor, ook in San Andreas is een vuurtoren te vinden. In het zuidwesten van Los Santos, bij het Santa Maria Beach, is een vuurtoren te vinden. Je kunt er vrij weinig mee, eigenlijk helemaal niets zelfs. Overigens start de triatlon Beat the cock vlak naast de vuurtoren, wat het een makkelijk herkenningspunt maakt voor mensen die de triatlon willen doen. Tevens is er een vuurtoren te bezichtigen in het vissersdorpje Bayside Martina (verbeter me, want deze benaming is niet helemaal correct volgensmij). In ieder geval kun je bij deze vuurtoren de "Vaarschool missies" spelen. Edit: @ Hierboven.. Bedankt voor de correcte naam --> Bayside Marina Bewerkt: 20 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
bus Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 zijn er nou eigenlijk vuurtorens in sa ?? in vice ciry wel. Jawel hoor, ook in San Andreas is een vuurtoren te vinden. In het zuidwesten van Los Santos, bij het Santa Maria Beach, is een vuurtoren te vinden. Je kunt er vrij weinig mee, eigenlijk helemaal niets zelfs. Overigens start de triatlon Beat the cock vlak naast de vuurtoren, wat het een makkelijk herkenningspunt maakt voor mensen die de triatlon willen doen. Tevens is er een vuurtoren te bezichtigen in het vissersdorpje Bayside Martina (verbeter me, want deze benaming is niet helemaal correct volgensmij). In ieder geval kun je bij deze vuurtoren de "Vaarschool missies" spelen. Edit: @ Hierboven.. Bedankt voor de correcte naam --> Bayside Marina kan je ergens boten in een garage doen??? Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) kan je ergens boten in een garage doen??? Ik dacht van niet, tenzij je ze het land opsleept Tevens is er een vuurtoren te bezichtigen in het vissersdorpje Bayside Martina (verbeter me, want deze benaming is niet helemaal correct volgensmij). In ieder geval kun je bij deze vuurtoren de "Vaarschool missies" spelen.Edit: @ Hierboven.. Bedankt voor de correcte naam --> Bayside Marina Het is niet die wat jij bedoelt (zie foto) maar ik denk eerder die blauwe toren of deze hier. Bewerkt: 20 maart 2007 door MASTERMIND Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 nee eigenlijk niet of je moet een aanhangwagen hebben maar nee ik ken niet zo een huis waar je een Garage heel dichtbij hebt. de dichtbijste Garage bij zee is in Los Santos denk ik bij de vuurtoren... dus nee ik denk het niet dat je een boot echt in garage kan doen. maarjah wat moet je ermee.. hoe kan je hem weer in het water doen dan maarjah .. Grtz G-D Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Er is er wel degelijk één, ik heb het zelf niet uitgeprobeerd maar je kan het eens proberen! Ik heb er even screens van opgezocht en ik zou zeggen: Probeer het en wie weet... Let wel op dat je hem ín het boothuis moet zetten, en niet ernaast . In-Game Screen: Kaartje: Voor de duidelijkheid, het boothuis staat achter het huis van Toreno. Voor de Triatlons zou je wellicht eens hier kunnen kijken. Daar staat aardig wat info erover. VWO-er Bewerkt: 20 maart 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.