Cosmo Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Weet iemand misschien nog hoe lang het maken van de ps2 spellen doorgaat ? Want k wil nog wel ff genieten van me ps2 Vanwege de nieuwe ps3..... Ik denk niet dat ze zich dan nog bezig houden met ps2 spellen maken zou wel jammer zijn Want ik ga niet 600 euro betalen voor een ps3 Mvg Cosmo Bewerkt: 20 maart 2007 door Cosmo Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Weet iemand misschien nog hoe lang het maken van de ps2 spellen doorgaat ? Want k wil nog wel ff genieten van me ps2Vanwege de nieuwe ps3..... Ik denk niet dat ze zich dan nog bezig houden met ps2 spellen maken zou wel jammer zijn Want ik ga niet 600 euro betalen voor een ps3 Mvg Cosmo Ik denk dat het maken van PS2 spellen na de invoer van de PS3 enorm zal verminderen. In ieder geval heb je wel enorm veel keus uit PS2 spellen die in de laatste paar jaar voor dit platform gemaakt zijn. Reageren
ArticLight Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Weet iemand misschien nog hoe lang het maken van de ps2 spellen doorgaat ? Want k wil nog wel ff genieten van me ps2Vanwege de nieuwe ps3..... Ik denk niet dat ze zich dan nog bezig houden met ps2 spellen maken zou wel jammer zijn Want ik ga niet 600 euro betalen voor een ps3 Mvg Cosmo Ik denk dat het maken van PS2 spellen na de invoer van de PS3 enorm zal verminderen. In ieder geval heb je wel enorm veel keus uit PS2 spellen die in de laatste paar jaar voor dit platform gemaakt zijn. Ik denk dat dit wel mee zal vallen. De meeste mensen vinden de PS3 te duur en blijven graag gewoon op de PS2 spelen. En als alle grote spellenfabrikanten plotseling geen games meer zouden maken voor de PS2, is dat een groot inkomstenverlies. @ hieronder: Waarom zouden ze de graphics ineens slecht maken? Ik zeg alleen dat geen games voor de PS2 meer maken slecht voor hun inkomsten zal zijn omdat de meeste mensen toch de PS2 houden. Bewerkt: 20 maart 2007 door ArticLight Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Weet iemand misschien nog hoe lang het maken van de ps2 spellen doorgaat ? Want k wil nog wel ff genieten van me ps2Vanwege de nieuwe ps3..... Ik denk niet dat ze zich dan nog bezig houden met ps2 spellen maken zou wel jammer zijn Want ik ga niet 600 euro betalen voor een ps3 Mvg Cosmo Ik denk dat het maken van PS2 spellen na de invoer van de PS3 enorm zal verminderen. In ieder geval heb je wel enorm veel keus uit PS2 spellen die in de laatste paar jaar voor dit platform gemaakt zijn. Ik denk dat dit wel me zal vallen. De meeste mensen vinden de PS3 te duur en blijven graag gewoon op de PS2 spelen. En als alle grote spellenfabrikanten plotseling geen games meer zouden maken voor de PS2, is dat een groot inkomstenverlies. Wel blijven produceren op de ps2, en daarom xbox 360 en PS3 games qua gfx "kut" maken zorgt dat je nog meer inkomsten mist. Reageren
Jowx Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Verplaatst naar het 'Consoles & Beurzen Forum'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.