sevaboy Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Omdat er nog veel topics gaan over muziekgenres heb ik een topic gemaakt om hier muziekgenres te maken Voorwaarden: discusier mag maar met mate we zeiken geen mensen af omdat ze naar andere hard metal en andere muziekgenres luisteren. Psst: niets gevonden over dit topic. Bewerkt: 20 maart 2007 door sevaboy
BigT Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik snap niet wat de bedoeling hiervan is Surinam Reggea
sevaboy Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Je mag zeggen naar waar je graag luistert met info en je mag discusieren waarom je graag naar luistert en naar waar je niet naar luistert maar niet veroordelen.
NandroDavids Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Je mag zeggen naar waar je graag luistert met info en je mag discusieren waarom je graag naar luistert en naar waar je niet naar luistert maar niet veroordelen.We hebben al een topic waarin je kunt aangeven wat voor muziek je graag luistert en daar is ook absoluut ruimte om dat te beargumenteren, dus ik zie niet in waar dit topic voor nodig is. Het betreffende topic dat Gunslinger ooit is gestart is hier te vinden: *KLIK*.Topic gesloten wegens dubbeltopic [Als je het hier niet mee eens bent mag je dat hier posten. Mocht dat niet lukken, stuur me dan een PM]
Recommended Posts