Jump to content

moparscape

Recommended Posts

Geplaatst:

ja hallo..

ik speel moparscape

een spel met codes

zoals

::pickup 0995 999999999

maar ik heb er maar 2

ik heb ook van santa hat

maar kan iemand mij de rest van de codes geven

Geplaatst:

Ik wil geen moderatortje spelen ofzo, maar Moparscape is illigaal (hiermee kun je op private servers spelen van Runescape) Dus we kunnen jou niet verder helpen, vrees ik...

Geplaatst:

Kijk iedereen heeft wel wat ILIGAALS gedaan of iets anders iligaals dus ga nou niet lopen zeiken dat dit Iligaal is.

Geplaatst:

Kijk iedereen heeft wel wat ILIGAALS gedaan of iets anders illegaal dus ga nou niet lopen zeiken dat dit Illegaal is.

Geplaatst:
Kijk iedereen heeft wel wat ILIGAALS gedaan of iets anders illegaal dus ga nou niet lopen zeiken dat dit Illegaal is.

Wat Jericho bedoeld is dat er op het forum niet gepraat mag worden over illegale programma's, activiteiten, enzovoorts. Iemand met een vraag over een betreffend illegaal programma mag officieel dus niet geholpen worden.

Geplaatst:

Online. Het klopt wel dat iedereen wat illigaals heb gedaan. Maar als de administrators dit nou niet gewoon willen op hun forum... Dan is dit erg simpel. Regels zijn namelijk regels.

Geplaatst:
Online. Het klopt wel dat iedereen wat illigaals heb gedaan. Maar als de administrators dit nou niet gewoon willen op hun forum... Dan is dit erg simpel. Regels zijn namelijk regels.

Dat wel ja.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...