Rullez Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Beste gtaforumers. Ik heb zins gisteren The Sims (Deel 1 dus) Nou zitten er wat weinig spullen in. Dus wie weet er wat sites. Waar ik wat spullen kan downloaden en dans in het spel zetten. Verder zat ik ook nog te denken aan een uitbreiding ervoor kopen. Dus wie weet er hier wat leuke uitbreidingen. Of wat korte samenvatingen erover. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Dat kan niet. Dat moet je de uitbreidingspakketten kopen. Ik zag eerst wel iets dat je dingen kan downloaden ervoor maar ik weet niet precies welke site. Reageren
profile Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Je kan uitbereiding pakketen downloaden. of naar de originele site van de sims gaan. Je hebt geluk dat je deel 1 hebt,want die pakketen zijn al wat afgeprijst Reageren
Rullez Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Dat bedoelde ik ook. Spullen extra kan je wel van het internet diwnloaden. Verder het uitbreidingspakket kopen natuurlijk. Reageren
Ikkes Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Beste Rullez, Op DeSims.nl kan je alle informatie vinden over de Sims 1(en de sims 2), hier zijn ook enkele downloads te vinden. Persoonlijk vond ik: Superstar, Op Vakantie, Beesteboel en Hot Date erg leuk. Hier kreeg je de meeste extras en dat is natuurlijk mooi megenomen. De prijs is nu nog geen 10 euro. Ikkes. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 volgens mij moet het op deze lukken. http://www.simplystyling.de/ http://www.sims2cri.com/ die 2e is voor Sims 2 Reageren
Mirrrr Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 En op de De Sims 2 staan ook heel veel sites waar je spulletjes kan downloaden. Ik heb zelf ook alle 2 de sims vol met downloads staan hoor. Daarvoor hoef je geen uitbreidingspakketen te kopen. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ja maar hij wou voor Sims 1 Maar Mirr, voor Sims 2 zijn er best veel op Sims2land.be Voor als je wil downloaden Reageren
Mirrrr Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ja maar hij wou voor Sims 1 Maar Mirr, voor Sims 2 zijn er best veel op Sims2land.be Voor als je wil downloaden Op de sims 2 staat ook een subforum speciaal voor de Sims 1 Reageren
Jowx Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Verplaatst naar het 'Overige Genre's Forum'. Reageren
Wrieh Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Als het goed is kun je een heel sims 1 pakket kopen bij de bart smit voor 50 euro dan heb je alle uitbreidingspakketten. Ikzelf raad ik je aan om making magic te proberen. Reageren
Proximitus Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik denk, dat je beter het All-in-1 pakket kunt kopen, dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit. Als je toch apart wil kopen, kun je, naar mijn idee, het beste kopen: Rijke leven, Party, superstar, makin magic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.