Boris H. Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) hey mates, Ik heb een vraag.Hoe krijg ik het menuutje waar de pijl naar wijst terug. Ik had hem eerst wel maar heb hem per ongeluk afgesloten. Het is zo'n menuutje waar je layers staan e.d. Alvast bedankt en de afbeelding komt van .Levi. >>> Door .Levi.: Dat is volgens mij de afbeelding van Slimm. <<< Boris H. Bewerkt: 20 maart 2007 door .Levi. Reageren
BaasB Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 hey mates,Ik heb een vraag.Hoe krijg ik het menuutje waar de pijl naar wijst terug. Ik had hem eerst wel maar heb hem per ongeluk afgesloten. Het is zo'n menuutje waar je layers staan e.d. Alvast bedankt en de afbeelding komt van .Levi. Boris H. Klik bovenaan op 'Window', en vink 'Layers' aan. Nu zul je als het goed is je 'Layer Palet' weer zien. Plaatje: Succes. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Ga naar "View" en klik op "Layers". Of druk op F7.. Zie screen: Bewerkt: 20 maart 2007 door RonaldVC Hmpf... Te laat..... Reageren
Boris H. Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Bedankt, het is gelukt! Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.