Jump to content

Geen verkeer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb GTA VCS vandaag gekocht, maar er was geen rijdend verkeer, heel af en toe een auto, voor de rest alleen taxi's met open deuren! Ik kom op 2e eiland (Rechter) helemaal geen autos die rijden!

Wat meot ik doen? :?

Geplaatst:

Misschien kun je wat meer informatie geven. Op welk platforum heb je hem, heb je het spel orgineel, heb je cheats gebruikt?

Ik vrees namenlijk dat we met de informatie tot nu toe niet erg ver zullen komen. Ik hoor het nog wel..

Mvg,

Pennywise

Geplaatst:

Het is soms ook bij mij, maar dat komt vanzelf terug normaal

of anders zoek je een auto en rij je wat rond en dan lukt het wel (alhoewel, bij mij)

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik door de straten rij, zie ik geen auto rijden! De straten zijn helemaal leeg, heel soms op het Linker eiland rijd er dan een Taxi met alle deuren open ( Die zichzelf na een tijdeje in de prak rijden), en meer niet! Wel zijn er geparkeerde voertuigen, maar zonder andere weggebruikers is het ook niet leuk :N

Ik heb op PS2

Geen cheats

Gekocht in winkel, Legaal ;)

Bewerkt: door Kellerman
Geplaatst:

Mag ik vragen waar je ongeveer in de storyline bent. (dus bij welke missie) Je zij namenlijk dat bij het tweede eiland precies hetzelfde aan de hand was. En vanaf waneer is het begonnen?

Geplaatst:

Ik heb net From zero to Hero gedaan! Het is al een hele tijd zo. In de eerste 10 missies waren er nog wel voertuigen te zien, maar nu niks meer :N

Geplaatst:

Probeer eens een ander spel. Als tevens hier eenzelfde bug is voorkomt, Zou je je kunnen gaan afvragen of je PS2 niet eens aan een opknapbeurt toe is. Heb je green problemen met een ander spel, dan zal er iets mis zijn met je disc van VCS.

Geplaatst:

Het probleem is al verholpen! Toen ik hem afsloot en vandaag opstarte was er weer verkeer :puh::Y:Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...