Agent Kellerman Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Hallo, Ik heb GTA VCS vandaag gekocht, maar er was geen rijdend verkeer, heel af en toe een auto, voor de rest alleen taxi's met open deuren! Ik kom op 2e eiland (Rechter) helemaal geen autos die rijden! Wat meot ik doen? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Misschien kun je wat meer informatie geven. Op welk platforum heb je hem, heb je het spel orgineel, heb je cheats gebruikt? Ik vrees namenlijk dat we met de informatie tot nu toe niet erg ver zullen komen. Ik hoor het nog wel.. Mvg, Pennywise Reageren
Woetsha Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Het is soms ook bij mij, maar dat komt vanzelf terug normaal of anders zoek je een auto en rij je wat rond en dan lukt het wel (alhoewel, bij mij) Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Als ik door de straten rij, zie ik geen auto rijden! De straten zijn helemaal leeg, heel soms op het Linker eiland rijd er dan een Taxi met alle deuren open ( Die zichzelf na een tijdeje in de prak rijden), en meer niet! Wel zijn er geparkeerde voertuigen, maar zonder andere weggebruikers is het ook niet leuk Ik heb op PS2 Geen cheats Gekocht in winkel, Legaal Bewerkt: 20 maart 2007 door Kellerman Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Mag ik vragen waar je ongeveer in de storyline bent. (dus bij welke missie) Je zij namenlijk dat bij het tweede eiland precies hetzelfde aan de hand was. En vanaf waneer is het begonnen? Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik heb net From zero to Hero gedaan! Het is al een hele tijd zo. In de eerste 10 missies waren er nog wel voertuigen te zien, maar nu niks meer Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Probeer eens een ander spel. Als tevens hier eenzelfde bug is voorkomt, Zou je je kunnen gaan afvragen of je PS2 niet eens aan een opknapbeurt toe is. Heb je green problemen met een ander spel, dan zal er iets mis zijn met je disc van VCS. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Het probleem is al verholpen! Toen ik hem afsloot en vandaag opstarte was er weer verkeer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.