Jump to content

jack Thompson en take two


battle1970

zou je denken dat thompson Take two snel weer aanklaagt?  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. wat denk jij?

    • ja misschien bij een nieuwe trailer dat hem niet bevalt
      4
    • nee ik denk dat hij er mee is gestopt
      0
    • misschien als de game uit is en dan speel baar is dat de RATING weer te laag is
      3


Recommended Posts

dat hadden ze in LCS gedaan maar dat moest verwijdert worden.

oow zat er echt een EE in? welke :puh:

Lees het nu nog eens, misschien wordt het dan iets duidelijker :duh:

ja....maar misschien weet iemand nog hoe die er uit zag...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • battle1970

    10

  • PIERRO P

    6

  • bril_idioot

    4

  • Dastard

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja....maar misschien weet iemand nog hoe die er uit zag...

Hoe kun je dat nou weten als hij voor de release verwijdert is? :bonk: Het is volgens mij alleen bekend dat R* zo'n EE er in had gestopt en hem er weer uit heeft gehaald na klachten van Thompson himself... :bonk: Enige die dus zouden kunnen weten hoe hij eruit ziet zijn de mannen van R*...

Bewerkt: door bril_idioot
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou natuurlijk geniaal zijn als het team achter GTA nu wat missies in de game stopt waarbij je een advocaat met de naam Jack Thompson moet dwarsliggen danwel omleggen.. Zijn naam misschien iets veranderen zodat hij daar niet voor gaat (proberen) te sue-en..

Link to comment
Delen op andere websites

gelukkig dat hij niet meer mag klagen of zeuren!

GTA IV komt gewoon uit...zal wel lache zijn als R* een EE in doet van Jack Thompson :schater:

Er zit wel een EE over Jack Thompson in de LCS website. Boven in het scherm kun je dor de inbox van Liberty Tree browsen: een van de berichten met de titel CITIZENSUNITEDNEGATINGTECHNOLOGIE (CUNT) heeft als afzender "JT@citizensunitednegatingTechnology".

De inhoud van het mailtje is een overtrokken parodie van de kritiek die Jack Thompson (JT) heeft op video-games.

post-748-1177315031.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Als kleine Jack nou een burger vertegenwoordigde die slachtoffer is geworden van iemand die voor zijn/haar wandaden een Rockstar-game als reden geeft, had ik gezegd: OK, misschien irritant, maar hij vervult zijn plicht. Maar wat hij nu uitvreet... hij is advocaat, en begint op eigen houtje rechtszaken! Hij is een publieke verdediger, geen openbare aanklager.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind thompson een aansteller :puh:...want als WIJ gta will spellen dan MOET je onze ouders maar aanklagen want die horen voor ons te zorgen en R* niet toch :puh:...

ps jammer dat de EE er uit moest :(

Link to comment
Delen op andere websites

Als kleine Jack nou een burger vertegenwoordigde die slachtoffer is geworden van iemand die voor zijn/haar wandaden een Rockstar-game als reden geeft, had ik gezegd: OK, misschien irritant, maar hij vervult zijn plicht. Maar wat hij nu uitvreet... hij is advocaat, en begint op eigen houtje rechtszaken! Hij is een publieke verdediger, geen openbare aanklager.

Inderdaad.Maar kleine meneer thompson (wie kent het vuurwapen niet hé) is des te geschift dat meneer het idiootje het verschil niet meer ziet tussen het goed of kwaad.En gerechtigheid of idioterij.

Link to comment
Delen op andere websites

of een persoon maken die een beetje op hem lijkt en dan kunnen we hem altijd op straat zien en dan schieten we hem zo door zijn kop :puh::bonk: of we rijden hem zo dood :bonk:

beetje hard eigenlijk maar...toch verdient hij het een beetje :engel:

Bewerkt: door battle1970
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk maar een kleine mening over hem..... "I hope he gets hit by a bus" :puh: Of dat wat hij zegt waar is, en dat iemand die GTA speelt het in het echt gaat doen..... bij hem dus!!! en hem dus dood schiet, zijn we eindelijk van hem af,... Maarja, hij kan Take Two en Rockstar toch niks maken lijkt me!

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk maar een kleine mening over hem..... "I hope he gets hit by a bus" :puh: Of dat wat hij zegt waar is, en dat iemand die GTA speelt het in het echt gaat doen..... bij hem dus!!! en hem dus dood schiet, zijn we eindelijk van hem af,... Maarja, hij kan Take Two en Rockstar toch niks maken lijkt me!

nou als hij wordt vermoord door een gekke gta verslaafde....dan kijk hij rockstar en Take Two toch niet aanklagen :schater: dus..niet zo gek idee :bonk: (ik bedoel daar niets meer hoor) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals al eerder gezegt Jack thompson is een advocaat en geen openbaar aanklager.

en aangezien veel mensen een missie willen waar je hem vermoord. Is hier een beschrijfing

2 faced Thompson

Een advocaat probeert je werkgever te chanteren. Je werkgever wil hem dus dood.

Rij naar zijn huis en je krijgt de instructie om een molotov Cocktail door het raam te gooien.

Doe dit. Als dit gelukt is zal Jack Thompson in een auto proberen te ontsnappen. Ram zijn

auto van de weg en doe er dan een drive by op.

Als de auto is vernietigt is de missie gehaalt.

Beloning: $17000

geen gezeur van Jack thompson meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...