Clowntje_93 Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Hey mensen, Ik had een vraagje: Ik heb de CD van The Game(Doctor's Advocate) al een tijdje, maar als ik eens goed luister naar z'n teksten hoor ik de hele tijd 6-4(spreek uit als: six-four) en soms ook Impala. Waar heeft ie het over? Misschien is het de lowrider van Game, want in z'n nieuwe clip(zie me sig) zie je een lowrider met Impala erop staan. Heeft iemand enig idee, want z'n teksten zijn meestal wel begrijpelijk maar nu niet. Mvg, Clowntje_93 Reageren
LBG Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Het is een Chevrolet '64 Impala. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Oké, maar het was trouwens niet ze nieuwe clip maar die van One Blood. Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Die auto is de favoriet voor die rappers. Reageren
LBG Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Oké, maar het was trouwens niet ze nieuwe clip maar die van One Blood. In z'n nieuwe clip zit er ook 1 volgens mij. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Dit is 'm voor de duidelijkheid: Maat van 's pap heeft er ook zo eentje, die handelt in van die Amerikaanse bakken.. Die kosten daar in Amerika echt bijna niks.. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Oké, maar het was trouwens niet ze nieuwe clip maar die van One Blood. In z'n nieuwe clip zit er ook 1 volgens mij. 'Ja maar in One Blood zag ik dat Impala erop staan, dus daar had ik het in me beginpost over, maar in de nieuwe(Wouldn't Get Far) zitten ze ook in dezelfde bak. Reageren
Tunix Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Bij Midnight Club 3 Dub Edition heb je ook de Impala. Je kan hem dus tunen in het spel. Het is een bagger auto om mee te racen, maar hij ziet er wel leuk uit Reageren
Kakaroth Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) het is geen echte clip, dat word aan het begin gezegd, lees maar Edit: Het is wel een cool nummer, en het album ook, maar ik vind The Documentary beter, vooral We Aint vind ik melig Bewerkt: 23 maart 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) het is geen echte clip, dat word aan het begin gezegd, lees maarEdit: Het is wel een cool nummer, en het album ook, maar ik vind The Documentary beter, vooral We Aint vind ik melig Dat is maar een grapje OMG dat je dat echt dacht vind ik grappig. Ze maken in die clip eigenlijk elke commerciële rapper belachelijk door te laten zien van dit soort dingen zit tegenwoordig in die clips(auto's en vrouwen enzo). Bewerkt: 23 maart 2007 door Clowntje_93 Reageren
Juju Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 'N 6-4 Impala is voor de duidelijkheid gewoon 'n Chevrolet Impala uit 1964 . Reageren
Kakaroth Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 neej, toen ik op de link in je sig drukte, d8 ik van wel, maar ik vond hem al te nep, en toen checkte ik het en sag ik dat ie nep was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.