Jump to content

Bodyguards


-Spijker-

Recommended Posts

Zien ze er net zo uit als die twee die je meeneemt als je Bar Brawl ga doen, [...] Dan moeten er 2 meekomen, zien ze er dan zo uit?

Jups, zo zien ze eruit. En ze zitten ook in dezelfde kamer als waar je die missie begint.

@ Spijkertje & Anoniempje; Ik kan nu even geen screen maken, maar je ziet ze direct als je de bar inloopt. Als ze er niet zijn, ga dan even na of je GTA VC wel 100% hebt uitgespeeld, en of je wel op de goede plek zoekt.

ik heb gta vice city 100% uitgespeeld alleen welke bar? :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    9

  • -Spijker-

    9

  • Lantyz

    6

  • RTS

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij deze dan de felbegeerde screen van de bodyguards in de bar van het Vercetty Estate. Je krijgt ze na het spel 100% (dus niet alleen de missies!) uitgespeeld te hebben. Ga in het rondje staan om ze in te huren voor $500,= pp.

Heey bedankt maar bij mij staan er geen bodyguards en geen roze cirkels?

moet ik een save game downloaden? als het zo is kan iemand me zeggen hoe ik die erin zet :)

Link to comment
Delen op andere websites

De 100% savegame kan je gewoon op GTAgames.nl downloaden. Deze zet je in mijn documenten -> Vice City Userfiles. Maar je had GTA VC toch al 100% uitgespeeld? :huh:

@ Baffie; Je kan ze neerknallen wanneer je wilt, voor of nadat je ze gehuurd hebt (àls je dat al zonodig wilt doen, zou ik het doe vòòr je ze inhuurt, want anders ben je je geld kwijt :lol: ). Ze doen niets terug, je krijgt wel hun wapen.

Link to comment
Delen op andere websites

De 100% savegame kan je gewoon op GTAgames.nl downloaden. Deze zet je in mijn documenten -> Vice City Userfiles. Maar je had GTA VC toch al 100% uitgespeeld? :huh:

@ Baffie; Je kan ze neerknallen wanneer je wilt, voor of nadat je ze gehuurd hebt (àls je dat al zonodig wilt doen, zou ik het doe vòòr je ze inhuurt, want anders ben je je geld kwijt :lol: ). Ze doen niets terug, je krijgt wel hun wapen.

ja ik heb het 100% uitgespeeld alleen ik zie toch niks?

daarom ga ik een 10% full game download van gtagames alleen er is een probleem met dat ene site:

altijd als ik druk op downloaden van gtagames. komt er daarna zo iets van je bent in een deeplink gegaan of jemoet je firewall uitschakelen maar wat bedoelen ze met deeplink want ik ben nooit via een andere site geweest. :blink: :(

Link to comment
Delen op andere websites

De 100% savegame kan je gewoon op GTAgames.nl downloaden. Deze zet je in mijn documenten -> Vice City Userfiles. Maar je had GTA VC toch al 100% uitgespeeld? :huh:

@ Baffie; Je kan ze neerknallen wanneer je wilt, voor of nadat je ze gehuurd hebt (àls je dat al zonodig wilt doen, zou ik het doe vòòr je ze inhuurt, want anders ben je je geld kwijt :lol: ). Ze doen niets terug, je krijgt wel hun wapen.

Ik heb pas die save van 100% gedownload. Toen ben ik met die gasten een eind wezen scheuren door Vice City, toen heb ik het spel daarna ergens anders weer opgeslagen en toen liepen ze zo weg. Waren ze m'n bodyguards ineens niet meer. Ik heb stevige wraak op ze genomen...

Link to comment
Delen op andere websites

De 100% savegame kan je gewoon op GTAgames.nl downloaden. Deze zet je in mijn documenten -> Vice City Userfiles. Maar je had GTA VC toch al 100% uitgespeeld? :huh:

@ Baffie; Je kan ze neerknallen wanneer je wilt, voor of nadat je ze gehuurd hebt (àls je dat al zonodig wilt doen, zou ik het doe vòòr je ze inhuurt, want anders ben je je geld kwijt :lol: ). Ze doen niets terug, je krijgt wel hun wapen.

Ik heb pas die save van 100% gedownload. Toen ben ik met die gasten een eind wezen scheuren door Vice City, toen heb ik het spel daarna ergens anders weer opgeslagen en toen liepen ze zo weg. Waren ze m'n bodyguards ineens niet meer. Ik heb stevige wraak op ze genomen...

hahhaahaha :lol: ja kwam mij is een keer ook!

Al mijn love $money$ waren weg en toen opeens gaf ik ze met een sniper een lichaam maar dan zonder kop !! :(:( opeens bestefte ik me dat ik per ongeluk ook geld had uitgegeven :(

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je nog wat Unique stunts (of er nu 30 of meer waren weet ik niet zo snel :unsure: ), Ambulance-, Vigilante-, Taxi- en Pizzaboysubmissies, racetracks, stadion races & Topfun missies. Dat was het volgens mij wel zo'n beetje...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de stadion-races allemaal al gedaan. Dirtring record is 4:44, hotring eerste, tijd 2:36. lap 14.95, en bloodring heb ik 240 seconden. Ik heb alle Top-fun bussen gehad. RC baron race, RC bandit race, en RC helicopter pickup. Ik heb de vigilante, paramedic, taxi, firetruck en pizzamissie gedaan. Het enige wat ik nog niet compleet heb zijn de unieke stunten.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij GTA-vc dan al een keer 100% uitgespeeld? Ik kan dat echt niet, ik ben nu op 94%, ik heb 100 hp, 35 kf, 5 ac, 15 roberies, en 28 unieke stunten, die andere kan ik niet meer krijgen.

ja ik heb hem 100% uitgespeeld :puh: alleen het stomste missie is dat je lance moest bevrijden <_< werd de hele tijd wasted maar ik heb een ander idee wie met cheats speelt omdat hij het moeilijk vind kan die met cheats spelen en dan als i gta vice city 99% uitgespeeld heeft kan die dan een save game downloaden maar best wel vals eigelijk en ik heb gewoon zonder cheats gespeeld omdat ik het zonde vind van al mijn geld en spel :rolleyes:

En baffie je kan het man ik weet het zeker ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...