MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Ik heb Vice ook al 100% maar ik gebruik die bodyguards niet... Ze lopen zo sloom en de zijn dom .... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Je moet ze eens een keer wél meenemen, en dan terwijl ze je bodyguards zijn een spel opslaan. Dan lopen ze gewoon weg, doen ze gewoon helemaal niks meer voor je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Je moet ze eens een keer wél meenemen, en dan terwijl ze je bodyguards zijn een spel opslaan. Dan lopen ze gewoon weg, doen ze gewoon helemaal niks meer voor je. jah kan ik ze beter killen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Je moet ze eens een keer wél meenemen, en dan terwijl ze je bodyguards zijn een spel opslaan. Dan lopen ze gewoon weg, doen ze gewoon helemaal niks meer voor je. jah kan ik ze beter killen <_< Of gewoon helemaal niet meenemen, en ze dan als ze in dat kamertje zitten neerpaffen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.