King Room Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik zal graag nog een FIGHT Game erbij willen hebben, want dat trekt me erg! Of een beetje Mafia spel/Gangster Game.. Weten jullie nog een paar spellen!! Het lieft die rond de €25 euro zitten .. Alvast Bedankt!! Reageren
Little Gangster Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Als ik jou was had ik The Warriors gekocht, dat is ook vechten. En wat je nog meer kan doen is taggen etc... Reageren
Demonitzu Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Tenzij je 'm al gehaald heb, raad ik je Tekken Dark Resurrection aan Reageren
Rullez Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Het is mischien handig om deze lijst in de gaten te houden. Verder kan ik The Godfather aan raden. Reageren
Tunix Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Tenzij je 'm al gehaald heb, raad ik je Tekken Dark Resurrection aan Rond de €25,-, volgens mij is Tekken nog steeds €50,- Reageren
Demonitzu Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Tenzij je 'm al gehaald heb, raad ik je Tekken Dark Resurrection aan Rond de €25,-, volgens mij is Tekken nog steeds €50,- Volgende week niet meer http://www.tekkenzone.net/forum/showthread.php?t=405 Bewerkt: 5 juni 2007 door Demonitzu Reageren
thug Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 als ik jou was spaar je beter tot je 50 euro hebt en koop tekken DR lijkt me een leuk spel Reageren
Mastertuner Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik heb Tekken Dark Resurrection 2 dagen geleden ook gehaald. Ik had voor alle zekerheid €50 meegenomen, maar deze waren niet nodig, het spel kostte maar €20 meer. Daarom raad ik je aan om Tekken echt wel te kopen, maar pas op; in alle winkels liggen de prijzen anders, ik ging kijken in de ene winkel, daar lag het €52.99 afgeprijsd, en de winkel daarnaast stond het maar liefst €19.99. Een echte aanrader, en je hebt er nog €5 mee gespaard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.