love the gang Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Hallo ik heb de rijschool van san fiero geprobeert maar hij wil niet starten ik heb hulp nodig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Misschien in dat rode cirkeltje(weet niet hoe dat heet) gaan staan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Heb je al een telefoontje gehad dat je naar de rijschool moest gaan? Zo nee, dan kan het nog niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 maar waarom je kan toch naar de rijschool gaan als je wilt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 (bewerkt) maar waarom je kan toch naar de rijschool gaan als je wilt Je kan volgens mij de rijschool altijd binnen maar je kan er nog niets doen voordat je een telefoontje hebt gehad.(weet niet van wie je dat telefoontje krijgt) Bewerkt: 28 november 2004 door Lennert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 maar waarom je kan toch naar de rijschool gaan als je wilt zodat gebruikers onnodige posts kunnen maken op dic. fora SLOT Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts