Blade x Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Weet iemand een link naar een site waar je de sound track van SA gratis kan downloaden of heeft iemand de sound track op zijn pc staan ?? Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) De soundtrack van GTA is niet iets wat je gratis ergens kan kopen, het is een produkt van Rockstar dat gewoon in de winkels ligt. En als iemand het op de computer heeft staan, is het illegaal omdat verder te verspreiden naar andere mensen, die er verder niet voor betalen. Dus het antwoord is nee, het is niet ergens gratis te verkrijgen, maar is in de winkel te koop voor ongeveer €40 - €50. [Edit] Ik dacht dat je alle liedjes van SA bedoelde, die je op de radiozender hoort ... Bewerkt: 21 maart 2007 door Froodooo Reageren
Blade x Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 zo duur voor 1 klein liedje :S En op de achter kant van de hoes van de game staat een site waar je hem kan halen maar daar staat hij niet meer op of ik kan gewoon slecht zoeken Reageren
SWYV Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 indien jij op zoek ben naar de radiostations voor op je pc te opslaan, kun jij best "radio extractor" opzoeken op de GTA download sites Reageren
Blade x Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 neej ik bedoel echt de sound track Reageren
Preddy Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Misschien heb je hier wat aan. Daar kan je vinden hoe je de intro tevoorschijn kan halen, inclusief het muziek dus. Tevens geeft Advancegta daar nog aan hoe je de muziek er alleen uit kan halen. Liedje kan je met tekst ook hier vinden, het is het liedje met de titel San Andreas Theme. Reageren
Blade x Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 de links van advancegta ofzo doen het nii ( en ik heb hem ook voor op de PS2 ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.