profile Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 ik wil multyplayer spelen maar k'heb problemen. als ik bij het pause menu druk. Zie je de kaart van vc. En dan nu op multyplayer. ik koos nu join a game. Maar er komen geen spelers. Wat moet ik doen. en kan iemand mij ook laten weten wat je daar dan kan doen. De games en zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 moet je niet op create game drukken en je moet ook een andere psp in de buurt hebben en hij moet hetzelfde spel hebben Denk ik tocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 Woozie300, je hebt natuurlijk wel meerdere spelers nodig. GTA Vice City Stories heeft niet de mogelijkheid om zich met het Internet te kunnen verbinden zoals andere multiplayer-toestanden (zoals Multi Theft Auto of SA: MP) dat wel kunnen. Je hebt dus iemand nodig die ook een PlayStation Portable én GTA Vice City Stories in bezit heeft. Heb je bovenstaande allemaal geregeld, dan moet iemand natuurlijk een spel starten, of beter gezegd 'Create Game'. De PlayStation Portable van iemand anders vangt deze signalen dan op en kan die persoon aan jouw spel deelnemen ('joinen'). Als jij een nieuw spel creëert, moet iemand anders aan jouw spel deelnemen. Heel simpel, maar je hebt wel een aantal dingen nodig om alles uit te kunnen voeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.