Jump to content

High Wire

BigT

Recommended Posts

De missie High Wire lukt mij niet :duh:

Als ik die man moet optillen met zn auto op het laatst.

Ik krijg hem niet omhoog voordat zn auto ondploft :(.

Tips zijn welcome

De missie 'High Wire' is nou zo'n typische missie waarbij het twee kanten uit kan gaan: of je vindt 'm erg makkelijk en haalt de missie in één keer, of je blijft maar klungelen (veelal bij het gedeelte dat je Diego Mendez terwijl hij in zijn auto zit op moet vissen) en je doet nog tig maal de missie over. Maar dat laatste is eigenlijk helemaal niet nodig, als je gewoon maar goed mikt. Echt handige tips of trucjes bestaan niet echt voor dit gedeelte, je zult gewoon goed moeten timen en goed moeten mikken. Probeer daarom dan ook een paar meter voor Diego's auto te vliegen, en op de juiste hoogte te blijven vliegen zodat je Diego's auto meteen aan de magneet kan laten kleven. Je moet het echt zelf doen, dus ik wens je echt heel veel succes. Denk in ieder geval aan je timing, dat is heel belangrijk.

Wanneer je uiteindelijk Diego opgetild hebt moet je hem nog naar een parkeergarage in Ocean Beach vliegen, stijg hier zo hoog mogelijk aangezien je anders wel eens Diego en zijn auto ergens tegen aan kan laten botsen.

Ik wens je nogmaals veel succes verder! :cya:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...