jaak_mertens45 Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Weet iemand hier waar een heli staat die niet opslot is? en zijn er eigelijk huize die je kan kope met een heli op het dak? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 niet dat ik weet maar volgens mij niet <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 (bewerkt) Weet iemand hier waar een heli staat die niet opslot is?en zijn er eigelijk huize die je kan kope met een heli op het dak? Ik denk niet dat je een huis kan kopen met een heli op het dak. En ik weet alleen een heli staan in LV. Bewerkt: 27 november 2004 door Lennert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Hier een kaart waar een Maverick staat op het vliegveld in San Fierro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Weet iemand hier waar een heli staat die niet opslot is? Naast sommige heli's zijn ook sommige topics op slot. Dit gaat ook zo'n topic worden. Hier zijn al meerdere topics over. En om die te kunnen vinden is de zoekmachine uitgevonden! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts