Grillo Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Vroeger in Vice city reed ik vaak rond met van die ijskarretjes van Mr. Whoopie. Als je het muziekje aanzette kwamen er mensen een ijsje kopen en kreeg je geld. In san andreas zie je die wagentjes veel minder, en je kan nog wel zo dat muziekje opzetten maar ik heb er zeker een half uur mee op het strand gestaan en er kwam niemand een ijsje kopen. :-( hebben ze dat geschrapt in SA ofzo? greetz, grillo ps. Dat ijsje dat er bovenop het wagentje staat... ik weet niet of het al bekend is maar als je het in top-down bekijkt lijkt het niet op een ijsje maar op ****** Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Grillo zei: Vroeger in Vice city reed ik vaak rond met van die ijskarretjes van Mr. Whoopie. Als je het muziekje aanzette kwamen er mensen een ijsje kopen en kreeg je geld. In san andreas zie je die wagentjes veel minder, en je kan nog wel zo dat muziekje opzetten maar ik heb er zeker een half uur mee op het strand gestaan en er kwam niemand een ijsje kopen. :-( hebben ze dat geschrapt in SA ofzo? Klopt, in VC kon je dan inderdaad nadat je The Ice Cream Factory, dat overigens een drugsfabriek is, had gekocht 'ijsjes' rondbrengen. In SA is deze functie er niet meer gezien daar geen 'ijs'fabriek is. Grillo zei: ps. Dat ijsje dat er bovenop het wagentje staat... ik weet niet of het al bekend is maar als je het in top-down bekijkt lijkt het niet op een ijsje maar op ****** Inderdaad, goed gevonden. Helaas al bekend. Flauwe Rockstarhumor... Bewerkt: 21 maart 2007 door VWO-er Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ja dat hebben ze geschrapt in San Andreas, je komt de Mr Whoopee wel heel enkelt tegen met een clown erin. Maar het muziekje is net zoals in GTA 3 en GTA 2 gewoon voor de lol. Reageren
kristof01 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Citaat je kan nog wel zo dat muziekje opzetten Dit wis ik niet! Hoe doe je dit? Met de plus? Reageren
Grillo Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 kristof01 zei: Citaat je kan nog wel zo dat muziekje opzetten Dit wis ik niet! Hoe doe je dit? Met de plus? Ik gebruik hiervoor de "TAB- toets" maar ik weet niet zkr of deze wel werkt bij jou aangezien ik vaak in mijn controls rommel. In ieder geval, het is de toets van de gewone auto-claxon, enkel moet je er heel kort op drukken. Reageren
kristof01 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Grillo zei: kristof01 zei: Citaat je kan nog wel zo dat muziekje opzetten Dit wis ik niet! Hoe doe je dit? Met de plus? Ik gebruik hiervoor de "TAB- toets" maar ik weet niet zkr of deze wel werkt bij jou aangezien ik vaak in mijn controls rommel. In ieder geval, het is de toets van de gewone auto-claxon, enkel moet je er heel kort op drukken. Aaah, okkey! Met de 'H' en 'Caps Lock' -toets dus. Bedankt! Edit: Zou dit niet bij het algemene controltopic kunnen/moeten staan? >>> Door Bling: Lijkt me een beetje overbodig, aangezien er ook niet vermeld wordt dat je bij enkele overheidsvoertuigen de sirene kunt activeren. Komt in principe op hetzelfde neer. <<< Nu je het zegt. Eigenlijk heb je wel gelijk Bewerkt: 21 maart 2007 door kristof01 Reageren
Sseb Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 :O ik wist niet dat dat in Vice City kon, dus toch jammer dat ze dat uit SA hebben gehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.