Jump to content

Medieval II: Total War

Recommended Posts

Geplaatst:

Medieval II: Total War, een fantastische game.

Maar helaas heb ik wat probleempjes bij de game, zoals:

1. Hoe neem je deel aan een kruistocht?

2. Hoe stel ik veroverde volken met een andere godsdienst tevreden?

3. Hoe word je weer vrienden met de Paus.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.

Geplaatst:

Ik heb Medieval ook, en ik zal proberen je vragen te beantwoorden:

[1] Je moet een groepje manschappen aanstellen, waaronder een general. In je missie-opdracht staat meestal hoeveel man er moeten deelnemen, volgens mij zijn dit er normaal iets van 7 à 9. Als je een groepje hebt, zet ze dan ergens op de map neer, en klik dubbel op de general, zodat zijn schermpje verschijnt (dit kan ook rechtermuisknop zijn, maar dat weet ik niet meer). In dat schermpje heb je dan onderaan een knopje 'Join Cruisade', waar je op moet klikken.

[2] Dit weet ik niet zeker, maar ik dacht dat je dan in die stad die je hebt veroverd, een kerk (church of chapel) moet bouwen. Dan word dacht ik je eigen godsdienst meer gerespecteerd in de stad.

[3] Ik heb zoiets nog niet meegemaakt, en ik weet ook niet hoe dit kan, maar ik vermoed dat je dat kan doen, als je weer eens een missie krijgt die met de paus te maken heeft. Als je deze dan goed vervult, kun je weer vrienden met de paus worden. Maar zoals gezegd weet ik echt niet of dit wel zo is, gewoon puur een gokje eigenlijk.

Ik hoop dat je zo wat meer weet... ;)

Geplaatst: (bewerkt)

1 Als je naar het schermpje van de Paus gaat. Daar kan je kijken hoe goed gerespecteerd je word door de paus en hoeveel ander volken worden gerespecteerd. Dan staat er ergens een knopje 'request crusade' dan moet je een stad uitkiezen en wachten of de paus het goed keurt.

2 Churches en Chapels bouwen. Zo'n ventje(ken ff nie op de Naam komen) in dat gebied neer zetten die predikt enzo.

3 Als je de Paus vermoord of als je factie leider sterft

Ik weet het allemaal niet zeker tijdje terug was de laatste keer dat ik speelde maar alles klopt volgens mij.

Bewerkt: door Warrior
Geplaatst: (bewerkt)

Heel erg bedankt jongens :D

Ik kan nou weer verder met mijn spel.

Bewerkt: door stefaneke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...