Puma Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Had laatst zin om iets te tekenen.. Ik heb niet echt meer iets getekend sinds ik in de 2de tekenen had als vak (ik zit nu in de 3de), maar ik ga het kiezen in m'n profiel dus komende 3 jaar !! <klik voor een vergroting> Ik ga 'm misschien nog inkleuren . Misschien geen sig of wallpaper of iets dergelijks, maar zou iemand 'm toch willen (proberen) een rate te geven ? PWC, Grtz Puma. Bewerkt: 21 maart 2007 door Puma Reageren
.Djanick Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) hey, ik had een heel verhaal geschreven van zo`n 15 minuten lang, komt er een foutmelding maar ik moet nu sporten dus als ikterug ben edit ik dit bericht en rate ik je tekening EDIT: het is een mooie tekening maar ik heb nog wel een paar tips, misschien dat je er iets aan hebt - het lichaam van henkie kan je beter met dikkere lijnen maken, door de ruit *of bosjes* daarachter lijkt het net of die daarin overgaat en je moet even goed kijken om de armen eruit te kunnen halen. - als ik jou was *dat ben ik dus niet* zou ik je liniaal er even bij hebben gepakt of iig de lijnen ietsjes rechter hebben gemaakt, nu lijkt de stoep door de schuine lijnen een beetje op een g0lf - je detail.. je hebt veel getekend en er dus op gelet wat je er allemaal in wou hebben maar je kon/kan misschien beter het bushokje etc iets meer met detail tekenen, vooral die bosjes erachter - mijn mening gaat ernaar uit dat je het NIET moet inkleuren met kleuren, je zou wat meer grijs kunnen gebruiken zoals bijv broek grijs gekleurd maar ik denk dat het niet zo mooi word als je het met kleurtjes in gaat kleuren hoop dat je er iets aan hebt! zou graag een v2 zien als je hem verbeterd Bewerkt: 21 maart 2007 door Djani Reageren
White Gold Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Je kan goed tekenen Puma! Het zijn niet echt strakke lijnen, maar dat geeft het geheel weer veel humor. Het hoofd van "Henk" ziet er goed uit in tegen stelling tot de rest van zijn lichaam. Het perspectief klopt ook niet helemaal overal en je bent teveel bezig geweest met details, die potloodstrepen dus (doe ik ook altijd en het loopt niet altijd goed uit..) Over het algemeen een leuke tekening, maar ik ben er niet erg weg van. Ik geef je daarom een 7 Even oefenen en je hebt het weer helemaal onder controle ! Greetz, WG. Reageren
Ferre Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 - als ik jou was *dat ben ik dus niet* zou ik je liniaal er even bij hebben gepakt of iig de lijnen ietsjes rechter hebben gemaakt, nu lijkt de stoep door de schuine lijnen een beetje op een g0lf Mee eens. Puma, een liniaal erbij pakken, en dan een beetje lichtjes een lijntje trekken. En dan zonder liniaal er nog een paar keer over heen gaan met een potlood. Zo heb je een mooie lijn, en meestal zie ik zelf niet echt meer dat ik het met een liniaal heb gedaan. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 echt mooi dat mannetje is echt mooi Bushokje ook. Maar je had dat krassen beter niet moeten doen omdat je nog wil kleuren. Dat is zonder krassen mooier. Een 7.5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.