Gino99 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 Hey ik heb een vraagje:Hoe doe je Bunny Hoppen in VCS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 Zelfde als in San Andreas! De L1 toets, op PS2 tenminste! Hij gaat allen niet erg hoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 Zelfde als in San Andreas! De L1 toets, op PS2 tenminste! Hij gaat allen niet erg hoog Ohw eigenlijk bedoelde ik op de PSP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 Bunnyhoppen doe je door de -toets in te drukken. Hoe langer je deze toets inhoudt, hoe hoger Victor Vance zal springen (maar de maximale hoogte van zijn sprong is jammer genoeg - zoals Kellerman al zei - lang niet zo hoog als die van Carl Johnson uit GTA San Andreas). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 Bunnyhoppen doe je door de -toets in te drukken. Hoe langer je deze toets inhoudt, hoe hoger Victor Vance zal springen (maar de maximale hoogte van zijn sprong is jammer genoeg - zoals Kellerman al zei - lang niet zo hoog als die van Carl Johnson uit GTA San Andreas). Ohw ok!.Bedankt allebei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fulltime PSPer Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2007 Hey ik heb een vraagje:Hoe doe je Bunny Hoppen in VCS ik dacht dat je dat pas kon als je de zijmisie ''taxi driver'' hebt uitgespeeld alleen in een taxi... en anders met cheats maar ik ben wat tegen cheats >>> Door SummerBase: Gelieve niet te posten als je niets nuttigs toe te voegen hebt. Het topic is inmiddels al een kleine 10 dagen oud en dan is het niet nodig om hem omhoog te halen, maar omdat je nog niet zo lang lid bent is het niet zo heel erg. Lees wel even de ForumFAQ door. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.