Jump to content

Bunny Hoppen

Gino99

Recommended Posts

Bunnyhoppen doe je door de Down.gif-toets in te drukken. Hoe langer je deze toets inhoudt, hoe hoger Victor Vance zal springen (maar de maximale hoogte van zijn sprong is jammer genoeg - zoals Kellerman al zei - lang niet zo hoog als die van Carl Johnson uit GTA San Andreas).

Delen op andere websites

Bunnyhoppen doe je door de Down.gif-toets in te drukken. Hoe langer je deze toets inhoudt, hoe hoger Victor Vance zal springen (maar de maximale hoogte van zijn sprong is jammer genoeg - zoals Kellerman al zei - lang niet zo hoog als die van Carl Johnson uit GTA San Andreas).

Ohw ok!.Bedankt allebei :tu:;)

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Hey ik heb een vraagje:Hoe doe je Bunny Hoppen in VCS

ik dacht dat je dat pas kon als je de zijmisie ''taxi driver'' hebt uitgespeeld alleen in een taxi...

en anders met cheats maar ik ben wat tegen cheats

>>> Door SummerBase: Gelieve niet te posten als je niets nuttigs toe te voegen hebt. Het topic is inmiddels al een kleine 10 dagen oud en dan is het niet nodig om hem omhoog te halen, maar omdat je nog niet zo lang lid bent is het niet zo heel erg. Lees wel even de ForumFAQ door. ;)<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...