Jump to content

Computer sluit niet meer af


Rullez

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    9

  • Schno009

    5

  • kristof01

    3

  • ikt

    2

Het zou een virus kunnen zijn. Toch?

Het zou kunnen, heb je je computer al geprobeerd te resetten en weer opstarten en vervolgens weer af proberen te sluiten? Anders zou je inderdaad even een virusscan kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer ook eens aftesluiten via ALT+F4.

Dat werkt alleen als je een programma afsluit, maar niet met een OS.

Je kunt beter Avast nemen, want AVG is niet echt goed.

Om te checken of je ACPI goed werkt, zou je dat met een opstartbare linux cd/dvd kunnen doen en dan kijken of afsluiten goed gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu gescand op virussen. En inderdaad ik heb virussen. Maar wat moet ik nu doen, want normaal deed miijn broer het? Ik kan namelijk alleen de programma's verwijderen waar virussen opzitten. Of is dit niet zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Wie internet er nou zonder virusscanner. Ik heb al 15 pc's gehad waar geen virusscan op zat, en niet meer werkte. Ik heb elke pc weer goed gekregen, maar sommigen moesten wel geformatteerd worden omdat het écht ernstig was. Heeft die broer van je wel wat verstand van computers? Anders zat er wel een virusscan op.

Ik vrees dat deze windows installatie zo ver is, dat je er weinig aan kan doen. Ik zeg formatteren... Of ermee leren leven.

Wat zal die pc traag zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het half met je eens schno009 en ook half niet. Inderdaad ben ik het met je eens dat 90% van de computers in Nederland een virusscan zouden moeten hebben. Maar dan niet omdat ze verstand hebben van computers maar juist omdat ze dat niet hebben. Immers: als je niet weet wat je moet doen om infectie te voorkomen én wat je moet doen als je geinfecteerd bent is het handig om een programma te hebben die die taken voor je kan doen. Maar als je een beetje verstand hebt van PC's en weet wat wel en niet verstandig is....mwah dan kun je best zonder een virusscan hoor. Dat laat je echt niet in de categorie mensen vallen die geen verstand hebben van computers, integendeel zelfs.......

Maar net als iedereen hierboven vrees ik inderdaad dat het overnieuw installeren van Windows in dit geval de meest zinnige oplossing is. Ben je wel weer een anderhalf uur zoet op zijn minst maar ik vind het altijd heerlijk zo'n frisse start :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik internet ook zonder viruscan.

Terwijl ik wel 1 heb, maar ik mag geen liveupdate doen omdat dit nog me vaders oude pc is.

En dat kost geld.En omdat ik geen zin heb om te betalen omdat dat nog me vaders oude pc zit ik zonder viruscan te internetten.:O

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...