Jump to content

Opmerking over voertuigen in GTA4


Certified Gangsta

Recommended Posts

Goededag mede GTA-ers :cya:

ik heb eens na zitten denken... je ziet heel veel mods voor de voorgaande GTA's waarmee je echt bestaande auto's in het spel kunt zetten.

zou het niet mooi zijn/mogelijk zijn dat R* zó'n groot budget heeft voor GTA4 dat het nu mogelijk is om echt bestaande auto's in het spel te krijgen? net als in spellen als Gran Turismo e.d.

ik weet dat dit nog nooit eerder is gebeurd en dat het hoogst onwaarschijnlijk is, maar misschien door de groeiende naamsbekendheid en de 'hype' rond de GTA's, hebben autofabrikanten misschien veel interesse om hun eigen auto's terug in het spel te zien. zie het als marketing (reclame maken).

en dan een vraagje. is het anders niet mogelijk om straks via de PS3 mods te downloaden en te gebruiken in GTA4?

ik weet wel dat het niet kan omdat je een DVD niet kan editen, maar misschien bestaat de optie wel (net als bij de Xbox) om schijven te kopieren naar de harde schijf. zou het dan kunnen?

De groeten,

Brian (CG)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb liever dat ze dit geld aan wat extra mensen besteden dat het nog beter afgewerkt wordt en dat er bijvoorbeeld ook meer voertuigen in komen, dit heb ik veel liever als wat merknamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...