Certified Gangsta Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Goededag mede GTA-ers ik heb eens na zitten denken... je ziet heel veel mods voor de voorgaande GTA's waarmee je echt bestaande auto's in het spel kunt zetten. zou het niet mooi zijn/mogelijk zijn dat R* zó'n groot budget heeft voor GTA4 dat het nu mogelijk is om echt bestaande auto's in het spel te krijgen? net als in spellen als Gran Turismo e.d. ik weet dat dit nog nooit eerder is gebeurd en dat het hoogst onwaarschijnlijk is, maar misschien door de groeiende naamsbekendheid en de 'hype' rond de GTA's, hebben autofabrikanten misschien veel interesse om hun eigen auto's terug in het spel te zien. zie het als marketing (reclame maken). en dan een vraagje. is het anders niet mogelijk om straks via de PS3 mods te downloaden en te gebruiken in GTA4? ik weet wel dat het niet kan omdat je een DVD niet kan editen, maar misschien bestaat de optie wel (net als bij de Xbox) om schijven te kopieren naar de harde schijf. zou het dan kunnen? De groeten, Brian (CG) Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 denk niet dta autofabrikanten geintreseerd zijn in een spel waar hún auto`s overhoopgeschoten worden :S Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik denk wel dat sommige auto merken er in geintereseerd zullen zijn .. maar dan denk ik eerder aan de wat kleinere merken .. maar ik denk niet dat het er komt Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 denk niet dta autofabrikanten geintreseerd zijn in een spel waar hún auto`s overhoopgeschoten worden :S ja dat is wel een sterk punt. Reageren
Sanderzzz Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Zou opzich wel leuk en realistisch zijn maar ik denk ook dat de grote automerken hun auto's in een spel willen zien waar ze zo goed als zeker kapot worden gemaakt. Reageren
superbassie Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Denk niet dat autofabrikanten er veel interesse voor zullen hebben. Het kan ze aardige imagoschade opleveren, vergeet niet dat Gran Turismo wel ff iets anders is dan GTA hé. Reageren
EXIT Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 ik hoop eerlijk gezegt niet dat GTA een raclame spel word. dus download maar auto's als je die er in wilt Reageren
GTAVC Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Is wel realistischer maar ik denk niet dat BMW of Mercedes hun auto's in een vlamme zee of vol kogelgaten willen zien Maar zal wel leuk zijn Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Ik heb liever dat ze dit geld aan wat extra mensen besteden dat het nog beter afgewerkt wordt en dat er bijvoorbeeld ook meer voertuigen in komen, dit heb ik veel liever als wat merknamen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.