The GamerII Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Wie van jullie speelt het Multiplayer spel Tanks? Na een hele poos doe ik het ook weer een klein beetje, en tot mijn verassing stond ik, toen ik weer opnieuw begon, 1ste Ik heb de namen van mijn medespelers in dat rondje maar evenweggehaald Reageren
Youp Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Ik heb het even opgezocht en gevonden, maar echt een top spel vind ik het niet. Niet alleen dat ik van dat reuze-bugged (rij het water in, en je hebt de beste ontsnappings manier) maar ook omdat ik het idee me niet aanstaat.. (Meestal) oneerlijke partijen. Ik hou ook meer van bomberman online. Dat het overigens niet meer doet .. Dus heeft iemand een link pm me dan of post um ff.. BTW test ut wel, ik had er één gevonden maar die deed ut niet. Reageren
Gino99 Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Wie van jullie speelt het Multiplayer spel Tanks?Na een hele poos doe ik het ook weer een klein beetje, en tot mijn verassing stond ik, toen ik weer opnieuw begon, 1ste Ik heb de namen van mijn medespelers in dat rondje maar evenweggehaald Ik speel dat spel wel eens best leuk ik ben altijd Killer_Makor.Dus onthoud Reageren
sevaboy Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Van in de middeleeuwen is het coolst. Tanks kun je direct dood en is geen moeite om opnieuw te spelen. BIj sherwood middeleeuwen ben je niet direct dood en Bij girl mmorpq ben je helemaal niet dood. Hahahaha Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) Ik vind al die spellen een beetje... simpel. Ik word wel vaak 1ste of 2de, omdat het nou niet bepaald moeilijk is. Bewerkt: 21 april 2007 door blokcement Reageren
Think Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik heb het even opgezocht en gevonden, maar echt een top spel vind ik het niet. Niet alleen dat ik van dat reuze-bugged (rij het water in, en je hebt de beste ontsnappings manier) maar ook omdat ik het idee me niet aanstaat.. (Meestal) oneerlijke partijen. Ik hou ook meer van bomberman online. Dat het overigens niet meer doet .. Dus heeft iemand een link pm me dan of post um ff.. BTW test ut wel, ik had er één gevonden maar die deed ut niet. Hier is een link voor Bomberman:Bomberman Reageren
Rullez Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Het spel heb niet echt goede kwaliteit. Maar het is gerust leuk om samen met wat vrienden in het rond te rijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.