Jump to content

[MP] Sherwood Tanks

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie van jullie speelt het Multiplayer spel Tanks?

Na een hele poos doe ik het ook weer een klein beetje, en tot mijn verassing stond ik, toen ik weer opnieuw begon, 1ste :)

1stesm5.png

Ik heb de namen van mijn medespelers in dat rondje maar evenweggehaald ^_^

Geplaatst:

Ik heb het even opgezocht en gevonden, maar echt een top spel vind ik het niet. Niet alleen dat ik van dat reuze-bugged (rij het water in, en je hebt de beste ontsnappings manier) maar ook omdat ik het idee me niet aanstaat.. (Meestal) oneerlijke partijen. Ik hou ook meer van bomberman online. Dat het overigens niet meer doet :(.. Dus heeft iemand een link pm me dan of post um ff.. BTW test ut wel, ik had er één gevonden maar die deed ut niet.

Geplaatst:
Wie van jullie speelt het Multiplayer spel Tanks?

Na een hele poos doe ik het ook weer een klein beetje, en tot mijn verassing stond ik, toen ik weer opnieuw begon, 1ste :)

1stesm5.png

Ik heb de namen van mijn medespelers in dat rondje maar evenweggehaald ^_^

Ik speel dat spel wel eens best leuk ik ben altijd Killer_Makor.Dus onthoud :cya:

Geplaatst:

Van in de middeleeuwen is het coolst.

Tanks kun je direct dood en is geen moeite om opnieuw te spelen.

BIj sherwood middeleeuwen ben je niet direct dood en Bij girl mmorpq ben je helemaal niet dood.

Hahahaha :schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind al die spellen een beetje... simpel.

Ik word wel vaak 1ste of 2de, omdat het nou niet bepaald moeilijk is.

Bewerkt: door blokcement
Geplaatst:
Ik heb het even opgezocht en gevonden, maar echt een top spel vind ik het niet. Niet alleen dat ik van dat reuze-bugged (rij het water in, en je hebt de beste ontsnappings manier) maar ook omdat ik het idee me niet aanstaat.. (Meestal) oneerlijke partijen. Ik hou ook meer van bomberman online. Dat het overigens niet meer doet :(.. Dus heeft iemand een link pm me dan of post um ff.. BTW test ut wel, ik had er één gevonden maar die deed ut niet.

Hier is een link voor Bomberman:Bomberman

Geplaatst:

Het spel heb niet echt goede kwaliteit. Maar het is gerust leuk om samen met wat vrienden in het rond te rijden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...