Dwyane Wade Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Hallo, Ik kan de vliegtuigen/helicopters maar niet vinden in het spel, ook niet bij de vindplaatsen die op de plannetjes aangegeven staan Is dit normaal? Zijn ze pas later in het spel beschikbaar? Ik zit momenteel aan de eerste missie van Umberto/tweede van lance/laatste van Louise -------------------------------------------------------------------------- edit: ik heb intussen al een gelijkaardig topic zien staan met antwoorden bij missiehulp, dus never mind... >>> Door SummerBase: Een edit kun je in het vervolg beter uitvoeren met de grote EDIT- knop, gelieve niet meer dubbelposten dus! Bij deze samengevoegd! <<< Bewerkt: 21 maart 2007 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 Mmm... Je moet denk ik eerst wachten tot je bij de laatste missie bent van Lance (From Hero To Zero)Dan ben je op het 2de eiland en da dacht ik dat ze kwamen Succes... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 Je kan de luchvoertuigen pas gebruiken naar de missie From zero to hero. Namelijk als je op het andere eiland kunt. Nog even door gaan met de missies dus... Veels su6 nog met het spelen van Gta VCS The GTA man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Hallo,Ik kan de vliegtuigen/helicopters maar niet vinden in het spel, ook niet bij de vindplaatsen die op de plannetjes aangegeven staan Is dit normaal? Zijn ze pas later in het spel beschikbaar? Ik zit momenteel aan de eerste missie van Umberto/tweede van lance/laatste van Louise Dit is volkomen normaal ja: je moet de missie 'From Zero to Hero' gegeven door Lance Vance voltooid hebben, dan pas kan je naar het oostelijke eiland (ook wel bekend als het 'Vice City Beach'-gebied) toe en kan je gebruik maken van alle vliegtuigen, helikopters en vaartuigen. Ik durf mijn GTA Vice City Stories-spel erom te verwedden dat jij deze missie nog niet voltooid hebt, anders is er wel iets héél geks met jouw spel aan de hand. Nog even wachten dus en deze missie voltooien voordat je gebruik kan maken van alle vliegtuigen in het spel. Edit: Woeps, ik ben wel een beetje héél erg laat zo te zien... Bewerkt: 21 maart 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.