Jump to content

Luchtvoertuigen

Dwyane Wade

Recommended Posts

Hallo,

Ik kan de vliegtuigen/helicopters maar niet vinden in het spel, ook niet bij de vindplaatsen die op de plannetjes aangegeven staan :N

Is dit normaal? Zijn ze pas later in het spel beschikbaar? Ik zit momenteel aan de eerste missie van Umberto/tweede van lance/laatste van Louise

--------------------------------------------------------------------------

edit: ik heb intussen al een gelijkaardig topic zien staan met antwoorden bij missiehulp, dus never mind... :tu:

>>> Door SummerBase: Een edit kun je in het vervolg beter uitvoeren met de grote EDIT- knop, gelieve niet meer dubbelposten dus! Bij deze samengevoegd! :)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Je kan de luchvoertuigen pas gebruiken naar de missie From zero to hero.

Namelijk als je op het andere eiland kunt.

Nog even door gaan met de missies dus... ^_^

Veels su6 nog met het spelen van Gta VCS :cya:

The GTA man

Delen op andere websites

Hallo,

Ik kan de vliegtuigen/helicopters maar niet vinden in het spel, ook niet bij de vindplaatsen die op de plannetjes aangegeven staan :N

Is dit normaal? Zijn ze pas later in het spel beschikbaar? Ik zit momenteel aan de eerste missie van Umberto/tweede van lance/laatste van Louise

Dit is volkomen normaal ja: je moet de missie 'From Zero to Hero' gegeven door Lance Vance voltooid hebben, dan pas kan je naar het oostelijke eiland (ook wel bekend als het 'Vice City Beach'-gebied) toe en kan je gebruik maken van alle vliegtuigen, helikopters en vaartuigen. Ik durf mijn GTA Vice City Stories-spel erom te verwedden dat jij deze missie nog niet voltooid hebt, anders is er wel iets héél geks met jouw spel aan de hand. :puh:

Nog even wachten dus en deze missie voltooien voordat je gebruik kan maken van alle vliegtuigen in het spel. ;)

Edit: Woeps, ik ben wel een beetje héél erg laat zo te zien... :7

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...