Agent Kellerman Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Hoe heet de Intro Song, Die je hoort in de eerste Cutscene, waarin Vic aankomt in Vice City, en ook word gespeelt op Emotion? Reageren
Gino99 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ja dat wil ik ook wel eens weten.Is best een mooi lied.... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Phill Collins - In The Air Tonight, als ik me niet vergis Reageren
profile Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 deze heet ''vice squad'' geconponeerd door stuart hart,steven stern en thomas hirschmann.Met dank aan selectracks p.s.: dit heb ik net overgetypt uit het boekje dat bij vcs zit. Reageren
SummerBase Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Gelieve niet te melden dat je ook wilt weten wat het nummer is, want dat komt in mijn opinie neer op spam. Ook weet ik hoe dit nummer heet, want volgens mij gaat het hier om het nummer 'Foreigner - I want know what love is'. Ik weet niet of ik de artiest helemaal goed spel, maar in de europese versie komt deze intro song zeker weten aan het begin voor! Het is tevens ook het nummer wat gebruikt wordt in de eerste trailer 'I'm your brother, you can trust me!'. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Okej, bedankt! Reageren
Aeroplane Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Ik had geen introsong! Ik had radio Emotion die meneer op dat programl zei van ' This Emotion blablablablablaa " Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Ik bedoelde Intro Song die je aan het begin van de game ziet! Reageren
donsalva Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Ik bedoelde Intro Song die je aan het begin van de game ziet! i wanna know what love is - foreigner >>> Door SummerBase: Het antwoord is inmiddels al gegeven door mij, en hij bedoeld denk ik de intro song die je krijgt als je het spel opstart. <<< sorry Bewerkt: 1 april 2007 door donsalva Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.