Jump to content

Far Cry 2??

Marius

Recommended Posts

Geplaatst:

far cry1 was echt cool, alleen jammer dat er weinig jungle levels in zaten (de rest allemaal in dat lab)

maar welke engine is dat ...unreal 3.0?

Geplaatst:

ik wist wel dat dit far cry 2 was hoor :puh: ...maar niet welke engine...nu dus wel....het ziet er weer gelikt uit....half-life 2 move over????

Geplaatst:

Maar nog iets anders dit is niet de allernieuwste video kaarten serie waarmee deze screenshot op zijn gemaakt maar alweer met een nieuwere serie dan de beste die er nu op de markt zijn. :D

Geplaatst:

far cry 1 kon ik nog spelen op een geforce 2...wel alles low maarja....als je een oudere kaart heb mis je wel wat pracht en praal

Geplaatst:

Wow.. Die game moet ik kopen !

Ben een kleine FarCry-fan ! Maar deze beelden zijn gewoon gelikt door de koning ! B)

Geplaatst:

Nee dit gaat over de nieuwe crytek game de over 2 of 1 jaar uit komt dus dit is niet!! Far Cry.

Maar men houdt in far cry wel rekening beter met slechtere video kaarten en crytek wordt door amd, nvidia, intel en ati gesponsord maar dit is gewoon uit een ati promo video.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb dat hele spel niet, maar toen ik de eerst screen zag vond ik het een prachtig spel, bij screen 2 werd dat al heel wat minder. Niet echt een spel voor mij.

Geplaatst:

Vind ik ook, ik hou van Realistische spellen of spellen die berusten op waargebeurde geschiedenissen (Age of Empires enz.) Van moderne spellen houd ik ook wel zoals MoH en CoD omdat ze zó écht zijn. Als er in een spel monsters voortkomen vind ik het al niet leuk omdat ze nooit kunnen en ze berusten ook niet op de geschiedenis.

Geplaatst: (bewerkt)

Ben ik mee eens ;)

De bovenste is een screenshot van: ik wil meer..

En dan zie je de volgende.. naja laat maar ;)

Dat komt door het monster :lol:

Want ik hou niet echt van spellen waar monsters in zitten.

Bewerkt: door tim13
  • 4 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...