Sprayboy Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Far cry 2 is niks aan! ik heb het spijt dat ik hem op de kersdag gekregen had! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik vind hem best wel cool hoor. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) in farcry 2 zitten veel te veel controleposten het is dan gewoon niet leuk meer. edit@kleine bump van bijna 5 jaartjes ? Bewerkt: 5 augustus 2009 door thegodfather91 Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 in farcry 2 zitten veel te veel controleposten het is dan gewoon niet leuk meer. edit@kleine bump van bijna 5 jaartjes ? Een kleine bump van inderdaad ruim 5 jaar, en een dubbelpost... Reageren
commando Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 vind em ook snel saai worden... geef mij maar crysis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.