Jump to content

hulp voor The Mugshot Longshot

bozmaz

Recommended Posts

hebben jullie misschien tips voor mij ik vind The Mugshot Longshot moeilijk :duh:

als ik bij de politie bureau ben :7 is die man in de auto en ik ga naar de checkpoint en dan moet ik foto"s maken :N

maar er staat steeds not good en dan ga ik wel 10 foto s maken en lukt toch niet en als ik beetje naar voren ga is het mision failed! :bonk:

ik hoop dat jullie tips voor me hebben. :bier:

Delen op andere websites

jaah DUUH

je moet goed inzoomen op hem

>>> Door SummerBase: Je kunt ook normaal reageren op de topic starter nizar. Zij komen hier voor hulp en als jij besluit te helpen kan dat op een fatsoenlijke manier. Let er in het vervolg even op, bij voorbaat dank! :)<<<

Delen op andere websites

Ik meen dat je op de PSP-versie moet inzoomen met square/vierkantje. Je kan het een beetje vergelijken met sniperen, dat komt ongeveer op hetzelfde neer. In principe moet je gewoon goed richten, en de instructies onder in het scherm volgen. Als je dat allemaal hebt gelezen weet je ongeveer wat er allemaal op de foto moet staan. Tijdens het maken van de foto kan je het beste alle tijd gebruiken die je hebt om goed te richten. Ook moet je de camera goed stil houden. Oefen nog wat met sniperen, dat wil misschien wel helpen. Naast de Ammu-Nation, spawnen er op 2 plekken snipers. Klik hier voor de normale sniper, en hier voor de laser sniper riffle. Laser is slechts luxe, met een normale sniper kan je ook prima te werk gaan. Als je dit kan lijken de foto's mij geen probleem. Onthoud dat 1 goede foto beter is dan 10 slechte. Met andere woorden; neem de tijd die je krijgt!

Delen op andere websites

ik ga het effe weer proberen

bedankt voor de tips :dans:

------------------------------------------------------------------------

ik kon het niet doen is moeilijk ik heb een save game aangevraagd in de savegame topic van summerbase

als iemand het wil doen mag je zo je gang gaan ik hoop dat het snel word gedaan. :cya:

>>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten. Als je nog iets wilt toevoegen kun je dat met de EDIT knop doen! Bij deze samengevoegd! :)<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...