Jump to content

Enex = weg

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een 100% saved game gedownload van Thegtaplace, en die in mijn User Files gezet. Ik had toen 2 .b files. Éen van slot1 en één van slot6. Ik startte GTASA en loade de gedownloade saved game. Ik stond in een Ali G kostuum in de Johnson House. Maar ik zag geen enex. Ik heb al van alles geprobeerd behalve herinstalleren maar dat wil ik niet omdat ik dan al mijn harde werk van modding en mapping verlies. Kan iemand mij een oplossing bieden voor het terugzetten van de enexen? (Ik heb al de hele data map gereplaced met de originele.)

Greetz,

Nev.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is een gele "kegel" voor een huis die aangeeft dat je daar naar binnen kunt.

OT: maak een back-up van je gemodde bestanden, en herinstalleer het spel. Zorg wel dat je de originele Main.scm hebt!!

P.S: je kan toch ook een New Game beginnen? Typ dan in het introfilmpje de Jetpack-code in en dan heb je bij elk huis waar je naar binnen kan een enex.

Bewerkt: door blokcement
Geplaatst:

Hij heeft niet voor niets een 100% savegame gedownload..

Volgens mij is de beste manier gewoon even herinstalleren.. Dat je mods daar van weggaan, is niks aan te doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet er niet veel van maar volgens mij staan de enex-locaties in de Main.scm, dus als je die vervangt....

>>> Door Dutchy3010: Omdat het probleem opgelost is, en er al weer offtopic posts zijn geweest, is het idd beter om er een slotje op te zetten. <<<

Volgens mij is hij nog steeds open...

Bewerkt: door blokcement
Geplaatst:

Probeer eerst eens je eigen savegame terug te zetten. Als je die niet meer hebt download dan ergens anders een 100% savegame. Mocht dit niet werken kijk dan eerst welke versie je hebt van SA en download een savegame die compatible is met jouw versie van SA. En anders zoals als gezegd is, backup je mods en re-install SA.

Veel succes!

Boris H.

Geplaatst:

Ik heb het gefixed :tu: .

Ik had wat veranderd in de mods waardoor die enexen weg waren. Ik heb de originele versie van de mod in m'n data map gezet en alles is weer toppie :dans:^_^ .

Geplaatst:
Ik heb het gefixed :tu: .

Ik had wat veranderd in de mods waardoor die enexen weg waren. Ik heb de originele versie van de mod in m'n data map gezet en alles is weer toppie :dans:^_^ .

Wat heb je dan veanderd?

Je Mian.scm of Script.img?

Sorry dat ik het vraag, ik ben nieuwsgierig waardoor de enexen weggingen :$

Geplaatst:

Onder andere main.scm ja... maar omdat ik bezig was met het maken van eigen interiors moest ik het 1 en het ander regelen. Namelijk de sky enzo. Maar ik had ook een miscalculatie gemaakt met de tijden waneer de enex van mijn custom interior aan ging en uit ging. Maar ik heb dus de boel weer gefixed.

Brei maar een slotje voor me :Y

>>> Door Dutchy3010: Omdat het probleem opgelost is, en er al weer offtopic posts zijn geweest, is het idd beter om er een slotje op te zetten. :)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...