Agent Kellerman Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Ik had gelezen op Wikigta dat je een rondvlucht kon maken op een Boeing? waar kan dat? Oeps,,!! Was vergeten zoek te doen, sorry! Bewerkt: 21 maart 2007 door Kellerman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Ik had gelezen op Wikigta dat je een rondvlucht kon maken op een Boeing? waar kan dat? Door een bug is dit inderdaad mogelijk. Je moet proberen op een vleugel van het vliegtuig te springen, en door een gekke bug blijf je er daadwerkelijk op staan. Neem een ambulance mee naar het vliegveld, en wacht op de goede plek tot er een vliegtuig aankomt. Om achter deze plek te komen kan je eerst kijken waar vliegtuigen opstijgen. Ga nu zo met je ambulance staan dat je via het dak op de vleugel kan springen. Nu moet je dus op het dak zien te springen, en via het dak op de vleugel. Veel plezier met het vliegen ! Bewerkt: 21 maart 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Oke, Maar ik moet eerst kijken waar die gaat landen, want ik zie nooit een vliegtuig vliegen, landen of opstijgen Ik wacht nu al een kwartier nog geen vliegtuig die beweegt gezien!! Bewerkt: 21 maart 2007 door Kellerman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2007 Op het vliegveld (Escobar International). Dit vind je in het zuidwesten van het 1e eiland. Je kunt vlak naast het hoofdgebouw op het terrein komen. Je kunt het beste op de startbaan gaan staan (de meest oostelijke landingsbaan, loopt van noord naar zuid). En dan vanaf het zuiden gezien iets rechts van de strepen op de baan gaan staan met de ambulance. Een ambulance kun je trouwens hier vinden, of je kunt er een lokken door iemand te doden. Je kunt het vliegtuig dan niet besturen, je kunt alleen maar meevliegen. Ik heb het ook gedaan. Je kunt wel níet meer uitstappen, je zult een savegame moeten laden. Je moet ook goed uitkijken als je eenmaal op de vleugel staat, je moet de hele tijd op driehoekje blijven duwen, en lopen richting het vliegtuig. Het vliegtuig zal zo hoog gaan, dat er in de verte het water nog niet geladen is, waardoor je d blue hell ziet. Er komt dus een soort van dubbel beeld. Als je de camera modus als first person zet (select knop), en je kijkt naar achter, zul je Vics gezicht zien vervormen Ik weet niet of dit trucje ook werkt op de PS2 versie, ik heb nl. de PSP versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2007 Ik weet wel waar het vliegveld is, en ook wel waar je een ambulance kan vinden hoor Maar bedankt,, het lukte wel iniedergeval Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.