Jump to content

Windows media player probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik heb op mijn pc een .AVI dvd bestandje staan.

Maar als ik het wil afspelen met Windows media player (windows media player 11) krijg ik alleen geluid en geen beeld.

Kan iemand mij zeggen wat er mis is? (of aan welke instellingen ik weer aan het prutsen geweest ben :engel: )

Dank je Preddy

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Maar als ik het wil afspelen met Windows media player (windows media player 11) krijg ik alleen geluid en geen beeld.

Kan iemand mij zeggen wat er mis is? (of aan welke instellingen ik weer aan het prutsen geweest ben :engel: )

Dank je

ik heb vaak hetzelfde probleem en weet er ook geen raad mee

dus voor mij zou het ook een hulp zijn

Geplaatst:

Dank je

Lijkt mij dat je filmpje een codec nodig heeft die Windows Media Player niet heeft, waardoor je wel geluid krijgt en geen beeld. Om dit te verhelpen gebruik ik zelf altijd de ACE Mega Codec Pack. Daarmee kan je naar mijn weten alle filmpjes mee afspelen.

Een alternatief voor de ACE Mega Codec Pack is de K-Lite codec pack, die link gaat naar een post van ikt die het verder uitlegt.

Wil dat allemaal ook niet lukken, dan is de VLC Player een mogelijk programma om die filmpjes mee af te spelen. Die speelt echt alles.

Geplaatst:

Dank je

Lijkt mij dat je filmpje een codec nodig heeft die Windows Media Player niet heeft, waardoor je wel geluid krijgt en geen beeld. Om dit te verhelpen gebruik ik zelf altijd de ACE Mega Codec Pack. Daarmee kan je naar mijn weten alle filmpjes mee afspelen.

Een alternatief voor de ACE Mega Codec Pack is de K-Lite codec pack, die link gaat naar een post van ikt die het verder uitlegt.

Wil dat allemaal ook niet lukken, dan is de VLC Player een mogelijk programma om die filmpjes mee af te spelen. Die speelt echt alles.

bedankt mij heeft het alvast geholpen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...