Gtagirl93 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik heb net zo'n verkijkers ontdekt, maar kun je die ook gebruiken of staan ze daar maar voor de sier? Reageren
mathi Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik heb net zo'n verkijkers ontdekt, maar kun je die ook gebruiken of staan ze daar maar voor de sier? die kan je volgens mij niet gebruiken ik heb het al geprobeerd en mij lukt het niet Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Wat bedoel je precies ? Er zijn geen verrekijkers in Gta Sa Thermal Goggles Deze kijker toont een warmtebeeld van de omgeving. Hiermee is het ontzettend makkelijk om mensen op te sporen in donkere omgevingen Nightvision Deze elektronische restlicht-versterker zorgt ervoor dat je in aardedonker toch nog je weg kunt vinden Ik denk dat je dit bedoeld. Dit lijkt ook best op een verrekijker. Die groene is Thermal Goggles. En de Nightvision is rood >>> Door Dutchy3010: Zet voortaan de bron erbij. Bron: WikiGTA.<<< Reageren
spoeky Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 volgens mij bedoel je de verrekijkers bij verdant bluffs,in het zuiden van Los Santos. Die staan er gewoon voor de sier. Je kan er niks mee. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Die op Verdant Bluffs kun je dus niet gebruiken. Als je toch iets zoek met een verrekijkerfuctie, kun je wel een Sniper Rifle gebruiken. Maar het beste kun je een Camera gebruiken, daarmee kun je veel verder zoomen. Een camera Een sniper rifle Plaatjes van WikiGTA. Reageren
jurgen1 Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 even nog een vraagje waar ligen Thermal Goggles en de Nightvision ik heb daar nog nooit van gehoord Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) Overal Versprijt. Area 69 liggen er twee, een op de eerste Toren rechts van de kleine poort (Black Project), en de andere ligt in het gebouw waar je de SAM raketten uit moet schakelen (Black Project) Edit Heelaas kan je er maar eentje aan! Op de toren is de Nachtkijker en in huisje de Warmtezoeker Kaartje: Links = Nacht kijker Rechts = Warmte Kijker Bewerkt: 23 maart 2007 door Kellerman Reageren
Typhoon Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 even nog een vraagje waar ligen Thermal Goggles en de Nightvision ik heb daar nog nooit van gehoord Je vind ze eigenlijk niet heel veel. Je krijgt ze in enkele missies tot je beschikking, daarnaast zijn er nog 2 vindplaatsen. Kijk op dit kaartje voor de vindplaatsen van de Night vision goggles. Op dit kaartje kun je de vindplaatsen van de Thermal goggles zien. Ze zijn niet te gebruiken als wapen maar ze verbeteren alleen je zicht in nachtsituaties. Het is wel leuk om ze even te proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.