Jump to content

Verkijkers

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb net zo'n verkijkers ontdekt, maar kun je die ook gebruiken of staan ze daar maar voor de sier? :?

die kan je volgens mij niet gebruiken

ik heb het al geprobeerd en mij lukt het niet

Geplaatst:

Wat bedoel je precies ?

Er zijn geen verrekijkers in Gta Sa

Thermal Goggles

Deze kijker toont een warmtebeeld van de omgeving. Hiermee is het ontzettend makkelijk om mensen op te sporen in donkere omgevingen

Nightvision

Deze elektronische restlicht-versterker zorgt ervoor dat je in aardedonker toch nog je weg kunt vinden

Ik denk dat je dit bedoeld. Dit lijkt ook best op een verrekijker. Die groene is Thermal Goggles.

En de Nightvision is rood

>>> Door Dutchy3010: Zet voortaan de bron erbij. Bron: WikiGTA.<<<

post-37215-1174505988.gif

post-37215-1174506078.gif

Geplaatst:

volgens mij bedoel je de verrekijkers bij verdant bluffs,in het zuiden van Los Santos. Die staan er gewoon voor de sier. Je kan er niks mee.

Geplaatst:

Die op Verdant Bluffs kun je dus niet gebruiken. Als je toch iets zoek met een verrekijkerfuctie, kun je wel een Sniper Rifle gebruiken. Maar het beste kun je een Camera gebruiken, daarmee kun je veel verder zoomen.

Sa_weap_camera.gif

Een camera

Sa_weap_sniper.gif

Een sniper rifle

Plaatjes van WikiGTA.

Geplaatst: (bewerkt)

Overal Versprijt.

Area 69 liggen er twee, een op de eerste Toren rechts van de kleine poort (Black Project), en de andere ligt in het gebouw waar je de SAM raketten uit moet schakelen (Black Project)

Edit Heelaas kan je er maar eentje aan! Op de toren is de Nachtkijker en in huisje de Warmtezoeker

Kaartje:

Links = Nacht kijker

Rechts = Warmte Kijker

post-65372-1174667319.gif

Bewerkt: door Kellerman
Geplaatst:
even nog een vraagje waar ligen Thermal Goggles en de Nightvision :?

ik heb daar nog nooit van gehoord :-(

Je vind ze eigenlijk niet heel veel. Je krijgt ze in enkele missies tot je beschikking, daarnaast zijn er nog 2 vindplaatsen. Kijk op dit kaartje voor de vindplaatsen van de Night vision goggles. Op dit kaartje kun je de vindplaatsen van de Thermal goggles zien. Ze zijn niet te gebruiken als wapen maar ze verbeteren alleen je zicht in nachtsituaties. Het is wel leuk om ze even te proberen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...