Leon_J Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Hey mensen, ik zit vast met een missie, hopelijk weten jullie hoe ik hem uit kan spelen. Er is in het begin van het spel een missie, bij OG, die gast die bij burgertent zit. Op een gegeven moment moet je een missie van hem doen, dan moet je naar een strandfeestje en de DJ aanspreken. Maar als ik dan op y druk en dus positief reageer, zegt ze dat ik moet gaan dansen en daar blijft et dan bij. Weet iemand wat ik verder moet doen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Hey mensen,ik zit vast met een missie, hopelijk weten jullie hoe ik hem uit kan spelen. Er is in het begin van het spel een missie, bij OG, die gast die bij burgertent zit. Op een gegeven moment moet je een missie van hem doen, dan moet je naar een strandfeestje en de DJ aanspreken. Maar als ik dan op y druk en dus positief reageer, zegt ze dat ik moet gaan dansen en daar blijft et dan bij. Weet iemand wat ik verder moet doen? Normaal gesproken zou er naar een tijdje een balkje onderin moeten verschijnen, met daarin een rondje. Daarna komen er vanaf de rechterkant pijltjes die een richting aangeven. Die pijltjes moet jij indrukken als ze in het rondje zijn. Echter kan ik me nog herinneren dat er verscheidene mensen waren die geen balk kregen. Volgens mij moesten zij nog een paar keer extra op 'Y' drukken. Daarnaast kan het zijn dat je mods hebt gebruikt, al lijkt me dat sterk aangezien zo’n mod toch amper invloed heeft op dat balkje in die missie. Tot slot; Het kan zijn je niet alle instellingen goed hebt staan. Ga eens naar 'Options > Display setup'. Kijk nu wat achter 'Radar mode' staat, als het goed is; 'Map & Blips'. Is dit niet het geval stel het dan even in. Kijk ook of de 'Hud mode' en de 'Legend' aan zijn. Als je dit gewoon allemaal wel hebt aanstaan. Heb je trouwens de missie 'Cesar Vialpando' ook gedaan? Daar moet je hetzelfde doen; zo ja, had je toen ook mods? Mocht geen van deze bovenstaande problemen het geval zijn overweeg dan de savegame door iemand anders te laten doen. Dit kan in het savegame-aanvraag forum Reageren
-eend- Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) je moet volgens mij 3x op Y drukken. dus 3x positief. Dan ga je dansen , dat doe je met: de pijljes up , down , left, right. dit is dus niet zo als bij '' Cesar Vialpando'' de missie met de lowrider dat de control num8 etc is Als je het dansen hebt gehaald , vraagt de DJ of je bij haar in de auto komt. Druk op positief en je zult de auto in gaan. Je gaat de auto stelen. de Dj vertelt dit en ze stuurt auto's achter je aan. Er is een manier om die te verhinderen en dat is door: als je van t stant af bent , naar voren rijden. Dus de straat naar het noorden en de 2de straat erin rijden. Nu zijn de auto's je kwijt en kan je makkelijk naar de garage rijden waar je de Dj auto moet parkeren succes EDIT: vervloekt! matthijs weer eerder Bewerkt: 21 maart 2007 door -eend- Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Hey mensen,ik zit vast met een missie, hopelijk weten jullie hoe ik hem uit kan spelen. Er is in het begin van het spel een missie, bij OG, die gast die bij burgertent zit. Op een gegeven moment moet je een missie van hem doen, dan moet je naar een strandfeestje en de DJ aanspreken. Maar als ik dan op y druk en dus positief reageer, zegt ze dat ik moet gaan dansen en daar blijft et dan bij. Weet iemand wat ik verder moet doen? Hey Leon_J, Wat precies de bedoeling is bij deze missies voor meerdere vaak een raadsel. Maar het is erg simpel als je het eenmaal weet. Ga naar de beach party op het strand en praat hier met de DJ. Wanneer je met 'Ja' antwoordt, zal CJ voor haar moeten dansen. Tijdens het dansen komt er een reeks pijlen voorbij, die je moet indrukken op het moment dat ze door de cirkel schuiven. Na de goede toetsen op het juiste moment ingedrukt te hebben opent de DJ haar busje voor je. Jat je het busje en breng het naar de aangegeven garage. Er komen nog wel auto's achter je aan en er wordt op je geschoten, maar dit stelt haast niks voor. Wanneer je de wagen met de geluidsinstallatie in de garage hebt gezet, is de missie geslaagd. Bron: WikiGta Zie deze pagina voor meer informatie over dit level. Als het je nou echt niet zou lukken, kun je iin "Dit" gedeelte van het forum een savegame aanvragen. Zorg wel dat je eerst even de regeltjes leest voordat je een topic opent. Ik hoop dat het zo gaat lukken, Mvg, Pennywise The Clown Reageren
Proximitus Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik ken dit, dit heb ik zelf ook. Je moet gewoon een aantal keer op "Y" drukken, wi lje het dansen activeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.