Jump to content

joey


Forgotten

Recommended Posts

Misschien dat het aan mij ligt, maar ik heb echt geen flauw idee waarover je het hebt. Ik denk dat je per ongeluk op 'New topic' in plaats van op 'Reply' hebt gedrukt. Zo ja, kun je dan even zeggen bij welk topic dit hoort? (En zo niet, dan nogmaals: Waar gaat het over? :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

De topicstarter heeft het hoogstwaarschijnlijk over de missie 'The Getaway', waarvan Joey Leone inderdaad de opdrachtgever is. Misschien had je je vraag/probleem wat beter kunnen formuleren, aangezien ik (en Lantyz :puh:) met dit stukje tekst niet veel wijzer wordt. Ik constateer uit je beschrijving dat je bij het ophalen van de drie mannen een probleem hebt. Volgens jou is het dus soms het geval dat er maar één man uit de bank komt, terwijl dit er normaal gesproken drie moeten zijn? Dit is in principe best vreemd, aangezien ik dit zelf nog nooit heb meegemaakt. Bij mij komen er namelijk wel altijd drie mannen uit de bank lopen. Maar goed, waarschijnlijk is dit gewoon een bug, waar dus helaas niks aan te doen is (op de missie herstarten na dan).

Zeg het maar even als je iets anders bedoeld, want je beschrijving is inderdaad nogal vaag..

Link to comment
Delen op andere websites

De topicstarter heeft het hoogstwaarschijnlijk over de missie 'The Getaway', waarvan Joey Leone inderdaad de opdrachtgever is. Misschien had je je vraag/probleem wat beter kunnen formuleren, aangezien ik (en Lantyz :puh:) met dit stukje tekst niet veel wijzer wordt. Ik constateer uit je beschrijving dat je bij het ophalen van de drie mannen een probleem hebt. Volgens jou is het dus soms het geval dat er maar één man uit de bank komt, terwijl dit er normaal gesproken drie moeten zijn? Dit is in principe best vreemd, aangezien ik dit zelf nog nooit heb meegemaakt. Bij mij komen er namelijk wel altijd drie mannen uit de bank lopen. Maar goed, waarschijnlijk is dit gewoon een bug, waar dus helaas niks aan te doen is (op de missie herstarten na dan).

Zeg het maar even als je iets anders bedoeld, want je beschrijving is inderdaad nogal vaag..

sorry voor de vage beschrijving, maar toen had ik haast sus vandaar,

ik bedoel dat als je voor de bank stopt er 3 mensen uit het voertuig komen dat jij bestuurt maar even later hoor je 3 schoten en dan komt er maar 1 naar buiten maar soms komen ze dan ook alle drie weer naar buiten dat bedoel ik :clown::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

De topicstarter heeft het hoogstwaarschijnlijk over de missie 'The Getaway', waarvan Joey Leone inderdaad de opdrachtgever is. Misschien had je je vraag/probleem wat beter kunnen formuleren, aangezien ik (en Lantyz :puh:) met dit stukje tekst niet veel wijzer wordt. Ik constateer uit je beschrijving dat je bij het ophalen van de drie mannen een probleem hebt. Volgens jou is het dus soms het geval dat er maar één man uit de bank komt, terwijl dit er normaal gesproken drie moeten zijn? Dit is in principe best vreemd, aangezien ik dit zelf nog nooit heb meegemaakt. Bij mij komen er namelijk wel altijd drie mannen uit de bank lopen. Maar goed, waarschijnlijk is dit gewoon een bug, waar dus helaas niks aan te doen is (op de missie herstarten na dan).

Zeg het maar even als je iets anders bedoeld, want je beschrijving is inderdaad nogal vaag..

sorry voor de vage beschrijving, maar toen had ik haast sus vandaar,

ik bedoel dat als je voor de bank stopt er 3 mensen uit het voertuig komen dat jij bestuurt maar even later hoor je 3 schoten en dan komt er maar 1 naar buiten maar soms komen ze dan ook alle drie weer naar buiten dat bedoel ik :clown::bonk:

Dit is geen bug denk ik, want je kunt gewoon wegrijden als er bijv. maar 2 mannen in je auto zitten. Dit is dus gewoon gedaan om het realistischer te maken. Je hoor ook schoten, dus misschien heeft een overvaller zijn maat (per ongeluk) neergeknald, of zat er een bewaker bij de bank. Niks raars dus, dit gebeurt namelijk ook bij mij. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...